×

منوی سایت

اخبار ویژه

به گزارش خبرنگار ما، فدایی استاندار کرمان در دیدار با اکبری مدیرکل پست استان، معاونین، روسای ادارات و جمعی از کارشناسان پست، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده پست استان طی سال های اخیر، افزود: حس همدلی و تعامل درسطح استان وجود دارد که پست استان با بهره گیری از این ظرفیت، توانسته گام های بلندی در ارتقاء خدمات پستی بردارد.
استاندار کرمان با قدردانی از خدمات نامه رسان، افزود: نامه رسانان از قدیم در خط مقدم ارتباط مردمی و اعتماد بین این نهاد بزرگ و جامعه بودند و امروزه نیز در عرصه های مختلف خدمات مهمی به مردم ارائه می کنند.
اکبری مدیرکل پست استان نیز در این دیدار با اشاره به پروژه ملی اقتصاد مقاومتی  GNAF افزود: اجرای کامل این پروژه موجب استانداردسازی آدرس ها می شود و در نهایت به تسهیل ارایه خدمات مطلوب و فوری دستگاه های اجرایی به مردم می انجامد.
وی خواستار حمایت ویژه استاندار جهت تسریع اجرای این پروژه در استان شد و گفت: پست رویکرد خود را در زمینه ارائه خدمات تغییر داده و با ایجاد خدمات نوین و بهره گیری از فناوری، همواره در حال ارتقاء و بهبود این بخش از خدمات است.
مدیرکل پست  استان کرمان همچنین گزارشی از عملکرد کمی و کیفی این اداره کل از ابتدای سال تاکنون ارایه داد و در ادامه  به معرفی سرویس های نوین پستی پرداخت.
در این دیدار از طرف نعمتی، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، لوح تبریک انتصاب استاندار کرمان به وی اهداء شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.