برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌‌جمهور شهید و همراهانش توسط سیستان‌و‌بلوچستانی‌های کشور

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش از سوی سیستان‌و‌بلوچستانی‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی موسسه اجتماعی فرهنگی سجادیه، این مراسم به پاس قدردانی و تحسین اقدامات ارزنده آن شهید روز یکشنبه 20 خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود. این مراسم با حضور سران طوایف اهل تسنن و تشیع و مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری به پاس خدمات ارزنده آن شهید برای کشور به ویژه استان شهیدپرور سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

جامعه سیستان و بلوچستان معتقد است آیت‌الله رئیسی در طول دوران خدمت خود در منطقه سیستان و بلوچستان‌ اقدامات قابل‌توجه و چشمگیری را انجام داده است.به همین دلیل سیستان و بلوچستانی‌های کشور ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور شهید؛ حمایت خود را از انتخابات ریاست‌جمهوری پیشرو اعلام می‌دارد و بر این موضوع تاکید دارد که این تشکل نقش تاثیرگذاری در جذب آراء مردم این استان در انتخابات ریاست‌جمهوری کشور (در حدود ۷ الی ۸ میلیون رای واجدالشرایط) خواهد داشت.

این در حالی است که نقش تاثیرگذار آراء سیستان و بلوچستانی‌ها در انتخابات کشور و به خصوص ریاست‌جمهوری بر کسی پوشیده نیست. حال با توجه به اتحاد و همدلی که به عنوان نقطه‌عطف و موثر سیستان و بلوچستانی‌ها به شمار‌ می‌رود؛ در انتخابات آتی نیز همچون گذشته نقشی پررنگ و مثمرثمر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *