اجرای طرح استقبال از مهر در معابر منتهی به مدارس منطقه یک

 معابر منتهی به مدارس در نواحی دهگانه منطقه یک با اجرای نقاشی دیواری، حذف زوائد و رنگ‌آمیزی جداول آماده استقبال از مهر و حضور دانش‌آموزان شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه یک با اجرای نقاشی دیواری با بهره گیری از طرح های مصوب سازمان زیباسازی در قالب طرح های آموزشی، حیاط پویا، ترافیکی و فرهنگی در ۷ مدرسه  اجرا شد.

وی افزود: رنگ آمیزی فضای آموزشی ۵ مدرسه و شستشوی نمای ۱۵ مدرسه  در نواحی ده گانه از دیگر اقدامات این معاونت در اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک بیان کرد: با هدف ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس،۸۰ مورد از زوائد فیزیکی در معابر حذف و مسیرها برای عبور دانش آموزان ایمن شد.

وی در خصوص افزایش زیبایی بصری معابر هنگام بازگشایی مدارس نیز اظهار کرد: جداول  معابر منتهی به مدارس به متراژ ۴ هزار و ۳۰۰ متر طول، رنگ آمیزی المان های فلزی به متراژ ۴هزار و ۸۰۰  متر مربع و اجرای رنگ پوششی معابر منتهی به مدارس به متراژ ۱۵ هزار متر مربع  توسط اداره زیباسازی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *