روابط عمومی‌ قلب تپنده هر سازمان است

 

طی اجرای ساختار جدید سازمانی در کمیته امداد، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در حکم سید مهرداد قاسمی  به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی بر بر لزوم بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و خدمت‌گزاری خالصانه تأکید کرد.

وی بر لزوم شناسایی و ساماندهی ظرفیت های درون و برون سازمانی برای رسیدن به اهداف این نهاد تاکید کرد و افزود: با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان و برون سازمانی  و اهداف و ماموریت‌های سازمانی را به نحو مطلوبی محقق کنید.

ولیئی اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات تابعه هر سازمان است. روشن است پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سایر حوزه ها و ادارات تابعه است. روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،همچنین به برقراری ارتباط با سایر سازمان ها و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی، اطلاع رسانی و روشنگری برای ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین رسانه و گروه های اجتماعی موثر بر کارآمدی و اثربخشی سازمان، ایجاد همدلی، تقویت تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و تقویت روحیه نشاط و شادابی نیروی انسانی، اتخاذ شیوه های مناسب برای ارتقاء  کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی، اهتمام با مناطق و مدیریت های تابعه برای ارائه عملکرد و درج اخبار، گسترش و تبیین رویکرد تحلیلگرا در روابط عمومی، نشر معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام , همکاری و تعامل مطلوب با رسانه ها تأکید کرد.

ولیئی از رضا علی شیری رئیس پیشین اداره روابط عمومی واطلاع رسانی این نهاد تقدیر و برای وی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است، سید مهرداد قاسمی با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فن آوری اطلاعات پیش از این به عنوان رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی و همچنین مشاور مدیرکل کمیته امداد استان تهران در امور آموزش و پژوهش فعالیت داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *