گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ محمدحسین حسین زاده در جمع مدیران ستادی و استانی بانک گفت: توسعه بانکداری اجتماعی، انتقال مستمر و تدریجی کانون های شماره دار به کانون های مقصد و کنترل منابع و مصارف از جمله مهمترین برنامه های بانک قرض الحسنه رسالت در سالجاری است.
وی به شکل گیری کانون های همیاری اجتماعی و سازمانی اشاره کرد و گفت: ایده آل بانک قرض الحسنه رسالت تشکیل کانون های همیاری اجتماعی است.
حسین زاده راه اندازی واحد بام و حوزه ویژه بانکداری اجتماعی در استان ها، ایجاد کانون های ویژه شماره دار در هر شعبه، راه اندازی گرایش های بانکداری اجتماعی، ایجاد کانون های شماره دار گرایش ها، فعال کردن کانون های همکاران سازمان ها، فعال کردن انجمن (کانون های مشاوره و تسهیلگری)، شکل گیری و رونق کانون های همیاری اجتماعی و در نهایت انتقال مستمر و تدریجی اعضای کانون های شماره دار به کانون های مقصد را از جمله مراحل اصلی دوره گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *