«وین کارت» بانک سامان؛ بانکی برای تمامی فصول

آیا تاکنون نام «وین کارت» به گوشتان رسیده است؟! «وین کارت» بانک سامان را می‌گوییم با کلی مزایا و جایزه.

به گزارش اقتصاد ملت؛ با «وین کارت» بانک سامان هم می‌توانید فعالیت‌های روزانه بانکی خود را انجام دهید و هم در قرعه‌کشی ۴۰ میلیارد ریالی جوایز «وین کارت» شرکت کنید و کلی جایزه بگیرید.

حتما می‌پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید تا با این محصول بانک سامان بیشتر آشنا شوید.

«وین کارت» بانک سامان محصول پرتقاضایی است که از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی برخوردار است. «قرعه‌کشی‌های فصلی»، «دریافت سود بانکی»، «امکان انجام انواع انتقال وجه شتابی» و «امکان انجام انواع خریدهای روزانه» از جمله ویژگی‌های «وین کارت» بانک سامان است که نباید از آنها غافل شد.
«وین کارت» هر فصل به مشتریان خود جایزه می‌دهد؛ 40 میلیارد ریال جایزه نقدی به برندگان خوش‌شانس وین تعلق می‌گیرد و ۲۰ جایزه یک میلیارد ریالی و ۲۰۰ جایزه صد میلیون ریالی؛ بنابراین به نظر می‌رسد که افتتاح سپرده و داشتن یک «وین کارت» خالی از لطف نباشد.
نکته جالب اینکه برای افتتاح سپرده وین نیازی به مراجعه به شعب بانک سامان نیست و تنها از طریق نرم‌افزار موبایلت می‌توانید به راحتی این سپرده را افتتاح کنید و یکی از مشتریان پر و پا قرص وین کارت بانک سامان باشید و هر فصل هم در قرعه‌کشی جوایز فصلی شرکت و جایزه دریافت کنید.
و اما وین کارت چیست؟
«وین‌کارت» بانک سامان سپرده‌‌ای است برای انجام عملیات روزانه بانکی شامل برداشت از حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، دریافت انواع چک‌های بانکی و بین‌بانکی و … که با استفاده از آن و بر اساس خریدها و سایر عملیات بانکی که روزانه انجام می‌دهید؛ می‌توانید امتیاز بگیرید و همزمان در قرعه‌کشی فصلی این بانک نیز شرکت کنید.
این در حالی است که «وین‌کارت» بانک سامان تمامی خدمات یک کارت‌ بانکی را ارائه می‌دهد و هیچ تفاوتی با سایر کارت‌های بانکی عضو شتاب ندارد. فقط تنها مزیت داشتن این کارت این است که برای تمامی تراکنش‌های روزانه خود مثل خرید فروشگاهی، شارژ، پرداخت قبوض، کارت‌به‌کارت و … امتیاز دریافت کرده و در پایان فصل نیز در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند «وین کارت» شرکت می‌کنید.
به همین دلیل استفاده از سپرده‌ای که می‌تواند همزمان هم خدمات موردنیاز بانکی را به شما ارائه دهد و هم شما را در قرعه‌کشی آخر فصل این نوع سپرده سهیم ‌کند؛ آیا بهتر نیست از «وین‌کارت» استفاده کنید و شانس و فرصت به وجود آمده برای شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز نقدی را از خودتان دریغ نکنید؟!
اگر از «وین کارت» بانک سامان برای انجام کلیه امور بانکی خود استفاده و از تراکنش‌های روزانه و موجودی پایان روز خود امتیاز جمع کنید؛ دو سر برد کرده‌اید.
افتتاح حساب غیرحضوری در موبایلت
اگر تاکنون برای افتتاح حساب وین کارت اقدام نکرده‌اید؛ با ما همراه باشید تا خیلی راحت و در اولین فرصت صاحب یک حساب وین کارت شوید و از مزایای آن بهره ببرید.
برای افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان تنها باید اپلیکیشن موبایلت بانک سامان را بدون نیاز به حضور در شعبه دانلود و نصب و سپس اقدام به افتتاح حساب کنید.
در فرآیند افتتاح حساب اینترنتی تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند؛ می‌توانند پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت از منوی افتتاح حساب برای ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند. در نهایت پس از احرازهویت و افتتاح حساب؛ کارت ‌بانکی هر فرد به نشانی‌ که در موبایلت ثبت کرده‌ است؛ ارسال می‌شود.
با افتتاح سپرده وین می‌توانید در قرعه‌کشی فصلی 40 میلیارد ریال جوایز وین شرکت کنید و با دعوت دوستان خود به افتتاح سپرده وین نیز به ازاء هر افتتاح حساب 500 شانس جدید به شانس‌های خودتان در قرعه‌کشی بزرگ وین اضافه کنید.
شرط لازم برای افتتاح حساب این است که متقاضی افتتاح حساب اینترنتی بانک سامان لازم است حداقل 18 سال سن و یک سیم‌کارت فعال به نام خود داشته باشد.
برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات «وین‌کارت» بانک سامان نیز مثل تمامی افتتاح‌ حساب‌ها در همه بانک‌ها به اصل شناسنامه و کارت ملی خود نیاز دارید. اگر هم از قبل در بانک سامان حساب دارید و مشتری این بانک هستید؛ برای داشتن «وین‌کارت» می‌توانید در صورت داشتن شماره مشتری و رمز تل‌بانک یا نت‌بانک با یکی از این دو درگاه درخواست خود را ثبت کنید. بعد از افتتاح سپرده موردنظرتان؛ یک «وین‌کارت» به همراه رمز ورود کارت، نت‌بانک و تلفنبانک در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید برای انجام عملیات بانکی با هر یک از درگاه‌های بانک سامان از آن استفاده کنید.
مدارک لازم برای افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان عبارتند از: اصل کارت ملی هوشمند یا رسید مهر شده ثبت‌احوال، سریال شناسه کارت ملی در قسمت بالا و سمت چپ پشت کارت ملی درج شده است و مالکیت شماره‌تلفن همراه و نشانی که کارت بانکی پس از صدور به آدرس شما ارسال شود.
فراموش نکنید که آدرس دقیق به همراه پلاک و کدپستی را در فرم‌های مربوطه کامل بنویسید و سپس با ثبت امضاء افتتاح حساب خود را کامل کنید.
برای احراز هویت جهت افتتاح حساب نیز بانک سامان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در همین راستا امکان ضبط ویدئو با تلفن همراه برای متقاضیان فراهم شده است و شما می‌توانید از طریق دوربین گوشی خود احراز هویت شوید.
و در پایان نیز لازم است که کلیه مدارک را اسکن و در سامانه ثبت کنید تا افتتاح حساب شما تکمیل شود و به همین راحتی صاحب یک وین کارت بانک سامان با کلی امتیاز و جایزه فصلی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *