پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان؛ خبرنگاران پیامبران آگاهی‌بخش و راوی حقیقت هستند . آنچه در جامعه و پیرامون ما می گذرد نیاز به روایت کردن دارد. روایتی که منجر به آگاهی بخشی گردد و در این بین وظیفه خبرنگار بسیار مهم و تاثیرگذار است. در عصر ارتباطات و رسانه که شاهد ظهور انواع و‌اقسام وسیله های ارتباطی و رسانه ای هستیم و سرآمد آنها هوش مصنوعی است، این وظیفه سنگین تر و تاثیر آن بیشتر است .

صحت ، درستی  و تازگی اخبار از مهمترین عناصر خبر به شمار می روند و خبرنگاران ،این سربازان بی ادعای خط مقدم جهاد تبیین، با تلاش شبانه روزی و تکیه بر این اصول سعی در روشنگری و‌آگاهی بخشی دارند.

ایجاد روحیه و تولید انتشار اخبار امید آفرین از دستاوردهای صنایع، در اوج جنگ اقتصادی دشمن ، یک استراتژی مهم است که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به دفعات و انحاء گوناگون بر آن تاکید شده است

انچه در تولید این اخبار در صنعت مهم است ایجاد یک ارتباط دوسویه بین سازمان و رسانه است و استراژیهای ارتباطی بین رسانه و سازمان را خبرنگاران پیش می برند.

این خبرنگاران هستند که به جامعه سمت و‌سو‌ میدهند‌ و‌ با پرسشگری و روایت رویدادها باعث پویایی جامعه می شوند.

ما در صنعت شاهد تلاش و کوشش جهادگونه هستیم و جهادگران جبهه تولید با لبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و در جهت تحقق اهدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه روز و بی وقفه به این امر  مشغول هستند .

دلگرمی جامعه به نتیجه بخش بودن مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است واین خبرنگاران هستند که لباس ((جهاد تبیین)) را به تن کرده و با انعکاس و روایت  این تلاشها و نتایج حاصل از آن ، اخبار ((امید آفرین)) را به جامعه منتقل می کنند.

مجموعه فولاد هرمزگان در مقابل اقدامات این عزیزان سر تعظیم فرود آورده و همواره قدردان زحمت این عزیزان می باشد.

همراهان ما در رسانه های ملی و استانی اعم از رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری، فضای مجازی و …با تولید محتوا در جهت تنویر افکار عمومی الحق و الانصاف در این شرایط سخت یار و یاور ما بوده اند و هستند

 حضور این عزیزان است که ارائه دستاوردها و موفقیت ها را میسر و انعکاس مشکلات را جهت تسهیل تولید و پشتیبانی از جنگ اقتصادی میسر می گرداند.

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی، یکی از خبرنگاران خدوم میهن است که سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و مطالبه بود و جان شریفش را در راه قداست قلم و رسالت پیامبری در طبق اخلاص نهاد.

این روز بزرگ را که با نام مقدس خبرنگار نامگذاری شده است به برادران و خواهران فرهیخته خبرنگار  تبریک و  تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *