×

منوی سایت

اخبار ویژه

عملگرایی و پروژه محوری رویکرد اصلی سنگ آهن در سال جدید است/ معاونت منابع انسانی موتور تغییرات بنیادی در سنگ آهن را کلید بزند!

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق: در سال جدید باید با برنامه ریزی از ظرفیت بالقوه نیروی انسانی فعال و موثر استفاده کنیم تا به خروجی مشخص برسیم و اینکه چه زمانی، چه کاری و چه پروژه ای به سرانجام برسد، مهمترین رویکرد ما در سال جدید خواهد بود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ واحد های مختلف شرکت سنگ آهن با مدیرعامل این مجموعه دیدار کردند و ضمن تبریک سال نو، به ارائه گزارش عملکرد یکساله خود و بیان مشکلات هر قسمت پرداختند.

مجتبی حمیدیان در این دیدار گفت: بسیاری از جهت گیری ها و سیاست های کلی این مجموعه را می توان از طریق معاونت منابع انسانی پیگیری کرد.

وی با تاکید بر لزوم وجود رویکرد عملگرایی و پروژه محوری در سنگ آهن بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ باید با برنامه ریزی از ظرفیت بالقوه نیروی انسانی فعال و موثر استفاده کنیم تا به خروجی مشخص برسیم و اینکه چه زمانی، چه کاری و چه پروژه ای به سرانجام برسد، مهمترین رویکرد ما در سال جدید خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن ادامه داد: همچنین باید با  خلاقیت نسبت به گذشته کارهای متفاوت انجام می شود.

حمیدیان از مدیران هر قسمت خواست نگاه کلان و فراملی در حوزه های مختلف داشته باشند و افزود: شرکت پتانسیل در سطح ملی و فراملی دارد اما در بسیاری از موارد به سطح شهرستان و استان رضایت میدهیم و در سطح ملی نیست.

وی تصریح کرد: باید دوره های آموزشی اقتصادی، صنعتی معدنی، مالی، فرهنگی، اجتماعی و… برای قشرهای مختلف برگزار شود  و آموزش ما باید در سطح ملی و فراملی برگزار شود.

مدیرعامل سنگ آهن از لزوم مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی برای نیروهای انسانی خبر داد و گفت: نیروهای انسانی را تفکیک کنید که چه تعداد نیرو داریم و این تعداد چقدر متخصص و غیر متخصص داریم و با برنامه ریزی درست آن ها را مدیریت کنید.

حمیدیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: معاونتی که بتواند موتور تغییرات بنیادین در سنگ آهن را کلید بزنه معاونت منابع انسانی است.

سید علی میرطاهری معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی مدیرعامل و هیات مدیره در خصوص تامین نیروی انسانی، عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی، در خصوص حق و حقوق پرسنل و اصلاح چارت سازمانی کارهای خوبی انجام شد همچنین در مورد امور بازنشستگان، امور اداری، شهرک آهنشهر، باشگاه ورزشی و … اقدامات خوبی انجام شد که جا دارد از تمامی همکاران تشکر و قدردانی کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.