×

منوی سایت

اخبار ویژه

ضیافت افطاری بانوان شاغل شرکت و مدیران بانوی شهرستان بافق برگزار شد

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق در مراسم ضیافت افطاری بانوان شاغل سنگ آهن گفت: پتانسیل این را داریم تا در مدیریت های تخصصی شرکت سنگ آهن از حضور و نقش آفرینی بانوان استفاده کنیم.

 به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ مجتبی حمیدیان  در این مراسم، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: حضور بانوان شاغل یکی از فرصت های بزرگی است که می تواند نقطه اثر و ریل گذاری جدید در منطقه بلوک مرکزی ایران با نگاه های معدنی در بافق باشد.

وی با اشاره به سختی کار بانوان شاغل در معادن بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر بانوی شاغل در شرکت سنگ آهن وجود دارد و این جمع باید مسیر خود را در جهت رشد و پیشرفت با جدیت بیشتر و منسجم تر طی کند. 

مدیر عامل شرکت سنگ آهن ادامه داد: پتانسیل این را داریم تا در مدیریت های تخصصی شرکت سنگ آهن از حضور و نقش آفرینی بانوان استفاده کنیم.

حمیدیان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم افزایش میزان فعالیت های ملی و فراملی در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: در این راستا دوره کارآفرینی بانوان توسط شرکت سنگ آهن برگزار شد و خروجی آن چند مجموعه کسب و کار بود که در حال سرمایه گذاری بر روی آن هستیم.

وی تصریح کرد: تحول و پیشرفت در هر منطقه با جذب و آموزش نیروی انسانی رخ می دهد و افراد پیشرو در حوزه های مختلف باید دعوت و بعد از برگزاری دوره های آموزشی، به کار گرفته شوند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پایان سخنان خود ضمن دعوت از مجموعه بانوان فعال و موثر شهرستان در زمینه های مختلف برای همکاری، خاطرنشان کرد: این کار نباید بصورت نمادین باشد بلکه باید کمیته و اتاق فکر هایی تشکیل و گزارشات بصورت آمار و ارقام ارائه شود.

در ادامه مراسم، زهرا زارعی عضو شورای شهر بافق با اشاره به مدیریت عاطفی و احساسی جامعه توسط بانوان عنوان کرد: ما بانوان باید هرکدام به عنوان محور در این جامعه قرار بگیریم محوری که تمام آدم ها را دور خود جمع می کند و تربیت فرزند، سطحی ترین نوع نگاه به مسوولیت خانم ها است چرا که جدای از تربیت فرزند، تربیت تمام آدم هایی که در اطرافمان هستند به عهده ما است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از بانوان شاغل گفت: «دولت باید به خانم هایی که به هر دلیلی و ضرورتی، کار تمام‌وقت یا نیمه وقت را قبول کرده‌اند، کمک کند تا بتوانند به مسئله مادری برسند، به مسئله خانه داری برسند. با مرخصی‌ها با زمان بازنشستگی، با مدت کار روزانه، به نحوی بایستی کمک کند تا این خانمی که حالا به هر دلیلی شاغل شده، بتواند به آن قضیه هم برسد.»

طباطبایی رئیس کمیته بانوان نیز در پایان مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: گویا عبادت های دینی به گونه ای نشانه گیری شده تا رفتارهای ما را تغییر دهد و سبک زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار دهد مهم این است که ما به عبادت و ماه رمضان بها دهیم و اجازه دهیم در ما تغییر ایجاد کند و اگر ما با عبادت صفا کنیم تاثیرش در زندگی ما خیلی بیشتر خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.