×

منوی سایت

اخبار ویژه

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت، ناصر خرمالی مدیر توسعه صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بخشنامه‌ای به مدیران مناطق آزاد اعلام کرد: با هماهنگی گمرک منطقه با سازمان امور مالیاتی جهت ایجاد واحد مستقل مالیاتی در مناطق آزاد برای فعالان مناطق اقدام شود.

در این بخشنامه آمده است: ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۶۰۸۲۷/ ۲۳۰ / د مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ که توسط معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور به مدیران کل مالیاتی استان‌های همجوار مناطق که مستند به نشست مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۴ منطقه آزاد قشم تهیه و ابلاغ شده است. جهت استحضار ارسال می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ گردد تا با هماهنگی ادارات مالیاتی استان‌ها و شهرستان‌های همجوار مناطق از طریق برقراری تعامل و همکاری با مسئولان امر و با هدف دسترسی آسان و تسریع در امور مالیاتی فعالان مناطق، نسبت به ایجاد واحد مالیاتی مستقل مختص فعالان هر منطقه، هرچه سریعتر اقدام و از نتیجه این مدیریت را مطلع نمایند. 

ضمناً در راستای اجرایی نمودن موضوع لازم است نسبت به #بررسی امکان استقرار واحد #مالیاتی مزبور در همجواری سایر واحدهای اداری ارائه کننده خدمت در هر سازمان #منطقه اقدام تا نسبت به کاهش بعد مسافتی نیز اقدام شده باشد.

 

#معصومه_صالحی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.