رویکرد شایسته بیمه سلامت درخدمت رسانی به روستاییان

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان بیمه سلامت تلاش می کند، با نگاه شایسته به روستاییان بخش بسیاری از مشکلات اقشار محروم را درکشور حل کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آي‌هينا، غلامرضا منتظری  گفت: یکی از مسائل مهم در زندگی انسان ها نعمت سلامتی بوده و آسایش و آرامش انسان ها به میزان سلامتی آن ها گره خورده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی افزود: حالات انسان در تمام روزها و شب ها یکسان و یکنواخت نیست و ممکن است طراوت و شادابی آن ها به دلایل عدم مراقبت و شرایط زیست محیطی دچار چالش شود و در این چنین مواردی قلمرو نگاه همه افراد به چتر حمایتی بیمه است و در میان بیمه‌های کشور، بیمه سلامت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

منتظری بیان کرد: بیمه سلامت چتر مهر و محبت خود را بر سر اقشار مختلف جامعه با مهرورزی و وسعت نظر باز کرده است.

وی گفت: این سازمان تلاش کرده بخش زیادی از جمعیت گلستان را تحت پوشش قرار دهد و نقطه قوت آن نگاه شایسته ای است که به ساکنان روستاها دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بافت جمعیتی روستایی گلستان بر بافت شهری غلبه داشته، لذا باید توجه ویژه به روستاییان شده تا مشکلات آن ها کاهش یابد.

منتظری تاکید کرد: در فصل بودجه تلاش می کنیم، دغدغه ها و موانع موجود در برنامه های بیمه سلامت در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *