تقدیر و تبریک رئیس ستاد مردم ‌‌نهاد معتمدین محلات تهران / به ملت و سیزدهمین رئیس‌جمهوری

به گزارش اقتصادملت محسن وثوقی رئیس ستاد مردمی معتمدین محلات تهران آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای از حمایت‌ها و مشارکت‌های مردم ایران در عرصه انتخابات تقدیر و تشکر کرد و در ادامه به رئیس‌جمهور منتخب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تبریک گفت.
در این بیانیه آمده است:


«بار دیگر مردم بزرگ ایران حماسه‌ای شورانگیز آفریدند؛ حتی غافلگیرانه در شرایط سخت زندگی برای اقشار ضعیف و با زحمت برای فعالان عرصه‌های خدمت. پیامی جهانی در تکمیل پاسخ‌‌های سلسله‌وار به دشمنان ملت و اقدامات خصمانه آنها که به معنای دقیق کلمه اتمام پیام بازدارندگی مردم ایران به آنها بود.
عزم ملی برای تشکیل دولت عدالت‌‌محور برای مبارزه جدی و واقعی با فساد رسوب گرفته در عین مخالفت با توطئه‌‌های رسانه‌ای دشمنان و استقامت مردم در اخلال‌های متوالی روند انتخابات؛ گواهی حقیقی بیداری آگاهانه، عزم راسخ و امید واقعی مردم به اصلاح مشکلات توسط منتخب صالح مصلح بود.
به هوشیاری و بصیرت ملت می‌‌بالیم و آرزوی توفیق و خدمت و دفاع از حریم ایران به شایستگی هر چه تمام‌‌تر برای خادمان امت اسلامی از درگاه حضرت حق و دعای خیر امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را مسالت داریم.
ضمن تبریک پیروزی حضرت‌آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به ساحت مقدس آقا امام‌‌زمان (عج)، نائب بر حقش امام خامنه‌‌ای و ملت رشید ایران آرزوی سلامتی امام‌‌عصر (عج) و طول عمر با عزت برای رهبر انقلاب‌اسلامی‌ایران را خواستارم.
بدینوسیله از همه معتمدین محلات تهران، شهروندان معزز تهرانی، دوستان، آشنایان و همراهانی که طی روزهای گذشته با صرف وقت گرانبهای خود و حضور در گروه‌‌های مجازی، شرکت در جلسات و برنامه‌‌های حضوری لطف و مهربانی خود را به اینجانب و تشکل مردم‌ نهاد مجمع معتمدین محلات تهران ابراز داشته‌اند؛ کمال تشکر و قدردانی را داریم.
قابل ذکر است نتیجه انتخابات در خصوص بنده و لیست نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مجمع معتمدین محلات هر چه باشد، مهم نیست؛ بلکه آنچه مهم است، همراهی و حمایت‌های شما بزرگواران نسبت به بنده و مجمع معتمدین محلات است. امیدوارم لایق این همه بزرگواری و پاسخگوی محبت‌‌های بی‌‌دریغتان باشیم.»
ارادتمند همیشگی شما خوبان همدل
محسن وثوقی/ دبیرکل مجمع معتمدین محلات تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *