مدير كميته امداد شهرستان اسلامشهر خبر داد: اسلامشهري ها بيش از 770 ميليون ريال زكات پرداخت كردند

به گزارش روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) استان تهران، حميد قسمتي، مدير كميته امداد شهرستان با بيان اينكه يكي از سياست هاي كميته امداد در بخش زكات اولويت دادن به رفع نياز محرومان است، افزود: خيران اسلامشهري در نيمه نخست امسال بيش از 770 ميليون  ريال زكات پرداخت كردند كه بيش از 360 ميليون ريال زكات فطريه عام و سادات ، بيش از 360 ميليون ريال زكات مستحبي و مابقي آن زكات واجب است.
وي با اشاره به اينكه اولويت هزينه كرد زكات جمعآوري شده حل مشكلات مددجويان و نيازمندان است ، اظهار كرد: مبالغ جمعآوري شده صرف تامين هزينههاي درمان، تحصيل، ساخت و تعمير مسكن، سرويس بهداشتي و حمام مددجويان، تامين جهيزيه نوعروسان و ساير كمكهاي حمايتي ميشود.
قسمتي به توزيع حدود 700  كيلوگرم ميوه و صيفي جات در قالب زكات مستحب در بين مددجويان تحت حمايت كميته امداد شهرستان اسلامشهر اشاره و تصريح كرد : اين ميزان ميوه و صيفي جات  به ارزش بيش از 40 ميليون ريال بين 50 خانواده تحت حمايت اين نهاد از محل پرداخت زكات مستحبي يكي از خيران اسلامشهري توزيع شده است .
مدير كميته امداد شهرستان اسلامشهر با بيان اينكه عزادارن و خيران اسلامشهري با شركت در طرح اطعام حسيني حدود 400 ميليون   ريال از ابتداي ماه محرم تاكنون كمك كرده اند، بيان كرد: با هم افزايي، مشاركت و بهرهگيري از ظرفيتهاي موجود در اين شهرستان ميتوانيم گامهاي بيشتري را براي ياري رساني به نيازمندان برداريم.
وي با اشاره به اينكه دفتر كميته امداد و مراكزنيكوكاري تا پايان ماه صفر آماده دريافت و توزيع انفاق و احسان عاشقان سيدالشهدا(ع) است، گفت: خيران ميتوانند در قالب غذاي گرم، جيره خشك، سبد كالا و مساعدتهاي نقدي به اطعام و احسان خانوادههاي نيازمند كمك كنند.
قسمتي با بيان اينكه دو مركز نيكوكاري امام حسن مجتبي (ع) و صاحب الزمان (ع) شهرستان اسلامشهرآماده دريافت صدقه و نذورات مردمي تا پايان ماه صفر هستند، خاطر نشان كرد: نيكوكاران ميتوانند از طريق شماره حساب 0106608747008  نزد بانك ملي و سامانه آني پرداخت #02119*8877*  و همچنين سامانه تلفني 7355 با شناسه 162487كمكهاي خود را به دست نيازمندان برسانند
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *