بازدید سرزده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از هواپیمایی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به صورت سرزده از مجموعه شرکت هواپیمایی کیش بازدید کرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دهم خرداد با حضور در دفتر خانم دکتر شرفبافی مدیر عامل کیش ایر، ضمن دیدار و گفتگو با وی از اقدامات و زحمات این شرکت در طول چهار ماه گذشته و ایام کرونا در خصوص جابجایی و تلاش کیش ایر برای سلامت جزیره و کیشوندان تقدیر و تشکر کرد.

سپس دکتر مظفری با همراهی دکتر شرفبافی مدیر عامل کیش ایر و علیرضا بابایی دستیار ویژه مدیرعامل از هر سه مجموعه ساختمان های شرکت هواپیمایی کیش بازدید و با پرسنل حاضر دیدار و از تلاش ها و زحمات پرسنل هواپیمایی کیش حضورا تقدیر و قدردانی کرد.

علاوه بر دیدار با اعضای هیئت مدیره کیش ایر، معاونت های بازرگانی و زیر مجموعه آن و همچنین معاونت های مالی و اداری، عملیات، مهندسی و تعمییرات، حقوقی، روابط عمومی، حراست، ایمنی و تضمین کیفیت، خدمات پرواز، آموزش و فن آوری اطلاعات از قسمت هایی بودند که از آنها سرکشی و بازدید بعمل آمد.

در ادامه این بازدید دکتر مظفری با حضور در معاونت عملیات با توضیحات کاپیتان مصفایی معاون عملیات این شرکت از آخرین وضعیت و اقدامات آتی مطلع شد و سپس با حضور در واحد خدمات پرواز ضمن بازدید و گفتگو با همکاران آن بخش و مهمانداران روز جهانی مهماندار را به آنها و تمام شاغلین در این حرفه در صنعت هوایی را تبریک و تحنیت گفت و از زحمات مهمانداران قدردانی کرد.

دکتر مظفری که در این بازدید نسبتا طولانی دلیل حضور خود را اعلام تشکر و خسته نباشید به مجموعه کیش ایر عنوان می کرد، ابراز امیدواری کرد تا بزودی شاهد اختصاص زمین و موقعیتی برای احداث مسکن برای تعاونی پرسنلی کیش ایر بوده و اقدامات انجام شده در یکسال گذشته از زمان حضور دکتر شرفبافی مدیر عامل جدید را کاربردی و مفید خواند و با حمایت از آنها روزهای خوش و بهتر برای کیش ایر آرزو کردند.

وی در سخنان پایانی اش با اشاره به نقش آموزش، ارتقای کیفی و تخصصی پرسنلی، حفظ ایمنی و آمادگی احداث و ایجاد کانون و مرکزی برای آموزش صنعت هوانوردی در کیش و هندورابی و ایجاد پایگاه سیملایتور در آنها، توسعه ناوگان و پیوستن به بورس و حفظ ایمنی و افزایش خدمات مسافری و استفاده از تمام ظرفیت های داخلی سازمان و هم افزایی شرکت های موجود مثل سازمان علوم و فنون را پیش از پیش خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *