امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با وزارت صمت و وزارت راه جهت همکاری و حمایت از تولید ملی

در حاشیه نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید در مصلی امام خمینی(ره) تهران، تفاهم نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی امضا شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از شاتا، این تفاهم نامه جهت همکاری و حمایت از تولید ملی با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران امضا شد.

همچنین قرارداد خرید ۵ هزار تن ریل ملی برای اجرای پروژه راه آهن چابهار-زاهدان میان شرکت ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.

در ادامه همچنین قرارداد تفاهم نامه همکاری و هم افزایی برای بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های قانونی در حمایت از ساخت داخل میان قرارگاه خاتم الانبیا و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران نیز امضا شد.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه وزیر راه و شهرسازی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ادامه ضمن افتتاح نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید در مصلی امام خمینی(ره) تهران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *