مهری: همكاران ايثارگر باید الگوي ساير كاركنان بانک صنعت و معدن باشند

دکتر حسین مهری تاكيد كرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز همكاران ايثارگر مي بايست الگوي ساير كاركنان اين بانک باشند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانك صنعت و معدن، مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس و نشست خانواده ايثارگران بانک صنعت و معدن با حضور حسين مهري مديرعامل و اصغر پاک طينت عضو هيأت مديره و مسئول امورايثارگران و جمعي از مديران اين بانک امروز چهارشنبه سوم مهرماه برگزار شد.
در اين مراسم دكتر مهري ضمن تبريك به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه سالروز تأسيس اين بانك اظهار داشت: هم زمان شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس يادآور فداكاريهاي ملت ايران در سایه ایثار و فداکاری امام الحسین (ع) بوده و مسئولیت سنگیني است كه امروز بر دوش ما قرار دارد و قطعا منبع عظيم تمامي ايثارها و فداكاريها متعلق به کربلاست؛ آن فرهنگ توانست جوان‌هايی را پرورش دهد كه براي آب و خاك و سربلندي ميهنشان جانشان را فدا كنند.
وي بيان داشت: اكنون كه كشور در شرايط تحريم هاي ظالمانه و يك جنگ نابرابر قرار دارد، لزوم تداوم فرهنگ ايثار و مقاومت در برابر دشمنان ملت ايران اهميتي دوچندان مي يابد.
دكتر مهري افزود: امروز توليدكنندگان، جهادگران عرصه اقتصاد هستند و بانك صنعت و معدن به عنوان حامي آنان همواره حضوري مؤثر و مستمر دارد و لازم است که ما به مسئولیت خطيري كه براي حفظ سربلندي ايران اسلامي در عرصه رونق توليد و خودكفايي كشور داريم، عمل کنیم.
وي ادامه داد: تلاش ما بر اين است تا در خدمت خانواده شهدا و ايثارگران كه افتخار کشور هستند، باشيم و اميد است، بتوانیم ادای وظیفه كرده و تا رسیدن به اهداف‌ بلند امام (ره) از پا ننشسته و ادامه دهنده راه پاک آن شهیدان بزرگوار باشیم.
دکتر مهری ضمن تشکر از جناب آقای پاک طینت و اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده ایثارگران بانک صنعت و معدن بر ادامه برگزاری این نشست ها در جهت حل مسائل و مشکلات ایثارگران تاکید کرد و افزود به دلیل اهمیت رسیدگی به امور ایثارگران، عضو هیات مدیره که بالاترین مقام سیاست گزاری را دربانک بر عهده دارد مسئول این امر مهم گردیده است.
اصغر پاك طينت مسئول امور ایثارگران نيز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، عنوان داشت: ايثارگران بايد بهترين عملكرد را داشته باشند چرا كه به دليل انتظاراتي كه از آنان وجود دارد رفتار سازماني آنان سرمشق ديگر كاركنان بانك است.
وي خاطرنشان كرد: تمامي كاركنان مخصوصا خانواده شهدا و ايثارگران بايد براي ارتقاي جايگاه بانك و بهبود روش ها و فرآيندها در سازمان پيشنهادهاي سازنده ارائه كنند و دغدغه آنان افزايش كارايي و بهره وري در بانك باشد.
مشاور امور ايثارگران افزود: اقدامات در خور توجهي براي بهبود وضعيت ايثارگران در بانك صورت گرفته و در نظر داريم پورتال ايثارگران را براي افزايش ارتباط با آنان راه اندازي نماييم و به طور مستمر پيگير مسائل آنان باشيم.
در خلال اين جلسه همچنين تعدادي از كاركنان ايثارگر به بيان پيشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و ديدگاههاي آنان از سوي مديرعامل و اعضاي حاضر در جلسه مورد بحث قرار گرفت.
پس از آن ذبيح الله سلماني مدير امور سرمایه انسانی اين بانك نيز به بيان موارد قانوني مرتبط با امور ايثارگران و پاسخ سؤالات مطرح شده توسط همكاران ايثارگر پرداخت و مقرر شد در كوتاهترين زمان ممكن به مسايل مطروحه رسيدگي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *