پیش بینی قیمت بیت کوین در هفته آخر خرداد ۱۴۰۳

پیش بینی قیمت بیت کوین در هفته آخر خرداد ۱۴۰۳ از نظرتان می گذرد. با ما همراه باشید!

به گزارش اقتصاد ملت؛ بلانتز (Bluntz)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال که به دلیل پیش‌بینی‌های به‌موقع درباره قیمت بیت کوین شناخته می‌شود، معتقد است که بیت کوین قبل از رسیدن به رکوردهای تازه قیمتی، یک مرحله اصلاحی نهایی را تجربه خواهد کرد. این تحلیلگر به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم ایکس می‌گوید که به نظر می‌رسد الگوی «پرچم گاوی» در نمودار سه‌روزه بیت کوین در حال شکل‌گیری است. به گفته این تحلیلگر، ممکن است بیت‌کوین به نزدیکی ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کند تا زمینه را برای رالی بالای ۸۰,۰۰۰ دلار فراهم آورد.

بیت‌ کوین پس از کاهش تا ۸ درصدی در هفت روز گذشته، با هدف‌های قیمتی پایین‌تر جدیدی روبرو شده است. معامله‌گران و تحلیلگران در مورد احتمال کاهش بیشتر بازار و میزان این کاهش بحث می‌کنند. پس از تلاش ناموفق برای صعود بالای ۷۰,۰۰۰ دلار در ۱۲ ژوئن، بیت‌ کوین به سمت منطقه تقاضای ۶۶,۰۰۰ دلار عقب‌نشینی کرده است. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال پیشرو ۶۶,۵۵۹ دلار است که ۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

بازگشت بیت کوین به محدوده ۶۷,۵۰۰ دلار 

در ۱۲ ژوئن، قیمت بیت کوین (BTC) پس از ریزش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال و خارج شدن مقادیر قابل توجهی از صرافی‌ها، دوباره به محدوده قیمتی ۶۷,۵۰۰ دلار بازگشت. داده‌های کوین‌تلگراف مارتکز پرو (Cointelegraph Markets Pro) و تردینگ‌ویو (TradingView) نشان می‌دهند که حرکت قیمتی بیت کوین در حال ثابت شدن است، در حالی که بازارها منتظر رویدادهای اقتصاد کلان در ایالات متحده هستند. بیت کوین در روز قبل به ۶۶,۰۰۰ دلار سقوط کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *