افتتاح و بازدید از 5 طرح صنعتی، زیرساختی در استان مازندران

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفری دو روزه به استان مازندران در قالب هفته هشتم پویش ملی “تولید، تداوم امید” 5 طرح صنعتی، زیر ساختی و پایانه صادراتی این استان را مورد افتتاح و بازدید قرار خواهد داد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از شاتا، سرپرست وزارت صمت امروز چهارشنبه طرح توسعه شرکت ساوین تاب و طرح توسعه شرکت کاله آمل را افتتاح می کند و از شرکت دانش بنیان مخزن فولاد رافع بازدید خواهد کرد.

فردا پنجشنبه نیز در ادامه سفر کاری سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت به استان مازندران، مدرس خیابانی از پایانه صادراتی روماک گستر بازدید می کند.

در پایان این سفر مدرس خیابانی، در مراسم بهره برداری شرکت آرین شیمی به صورت همزمان با چهار طرح بزرگ صنعتی و بازرگانی دیگر در سطح کشور و به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود؛ حضور خواهد یافت.

گفتنی است؛ طرح های بزرگ مورد افتتاح روز پنجشنبه توسط دکتر حسن روحانی، در قالب هفته هشتم پویش ملی “تولید، تداوم امید” انجام می شود.

بهره برداری از 5 طرح بزرگ صنعتی و بازرگانی در هفته هشتم پویش ملی “تولید، تداوم امید” در مجموع سبب اشتغالزایی مستقیم 1660 نفر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *