طرح های کمیته امداد در میادین ورزشی و ورزشگاه ها / گام نخست سامانه پرداخت تلفنی ۷۳۵۵

طی دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با رئیس فدرارسیون فوتبال کشور که تیرماه امسال برگزار شد، امکان استفاده از تبلیغات محیطی دور زمین ورزشگاه آزادی با آرم و نماد تبلیغاتی سامانه ۷۳۵۵ کمیته امداد استان تهران فراهم شد.
محمدهادی سیف،معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد استان تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در ورزش فوتبال کشور و سازمان لیگ برای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ انفاق و احسان، افزود: با وجود دیدگاه متفاوتی که نسبت به استان تهران وجود دارد، این استان را به عنوان استانی بهره مند و دارای ثروت می شناسند، اما در مجاورت تهران قلعه ای در ۱۸ کیلومتری شهرستان اسلامشهر داریم که افراد در پایین ترین سطح زندگی قرار گرفته اند و نیازمند کمک هستند.این امر باعث فرهنگ سازی در سطح جامعه ورزشی و ورزش دوستان می شود.
وی تصریح کرد:در دیدار باشگاه های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز که در ورزشگاه آزادی برگزار شد،بخشی از تبلیغات محیطی دور زمین به سامانه تلفنی ۷۳۵۵ اختصاص یافت.
سیف ابراز امیدواری کرد: برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد، همکاری همه جانبه کمیته امداد استان تهران و فدراسیون فوتبال کشور ادامه پیدا کند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران درمورد سامانه تلفنی ۷۳۵۵ گفت: این سامانه از سال ۱۳۹۳ آغاز به فعالیت کرده است که از ابتدای مهر سال ۹۳ تا پایان آبان ماه ۹۵با ۲۰۷ هزار و ۸۸۵ تراکنش بیش از ۱۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیران پرداخت شده است . حدود ۸۰ درصد از این مبلغ در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و مابقی در قالب صدقه پرداخت شده است.
شایسته ذکر است: خیران نیکوکار با شماره گیری سامانه تلفنی ۷۳۵۵ می توانند نسبت به پرداخت نذورات و هدایا ، رسیدگی به درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات ، ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین و ورود به پرداخت الکترونیکی صدقات اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *