×

منوی سایت

اخبار ویژه

آمادگی كامل جهت میزبانی باشكوه از گردشگران نوروزی

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از شاخص‌های رضایتمندی گردشگران را بهره‌برداری از نظام ارزیابی و نظرسنجی دانست؛ تا با اعمال نظرات کارگشای مردم در افزایش رضایتمندی و اقبال مسافرین در ایام دیگر سال نیز مؤثر باشد.

وی پیشنهادها و دستوراتی جهت بهینه‌سازی و تسهیل در هماهنگی امور و برنامه‌های نوروزی ارائه نمود و گفت: هم‌افزایی میان نهادی درون سازمان با ذی‌نفعان و بازاریان، پایش تجربیات کاری سال‌های گذشته، پویا کردن چک‌لیست در قبال گزارش پیشرفت هفتگی و اجرای کارها، رفع برخی مشکلات در تأمین فضای لازم برای تردد و پارک خودروها و اطلاع‌رسانی مطلوب می‌تواند زمینه خشنودی حداکثری و خلق خاطره خوش از حضور و بهره‌مندی از امکانات، خدمات و رویدادهای در حال اجرای منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز را فراهم آورد.

گفتنی است در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه نموده و به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه بهره‌برداری حداکثری از نوروز ۱۴۰۴ پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.