مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبر داد: اجرای طرح شوق زیارت در شهرستان پاکدشت

نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی و در قالب طرح شوق زیارت ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران به اماکن زیارتی همچون عتبات عالیات، مشهد مقدس و سایر اماکن متبرکه اعزام شوند.
 سلیمان آقایی رنجبر، مدیرکمیته امداد شهرستان پاکدشت، با بیان اینکه طرح شوق زیارت با کمک خیران و با هدف اعزام مددجویان و نیازمندان به اماکن زیارتی اجرا می شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۱ مددجو در شهرستان پاکدشت در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام شده اند.هدف از اجرای طرح شوق زیارت تقویت روحیه معنوی خانواده های مورد حمایت این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع) است.
وی با بیان اینکه در پایان ماه صفر  ۴۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به مشهد الرضا (ع) اعزام شده اند،گفت: این تعداد از مددجویان برای نخستین بار و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان در اردویی ۵ روزه به پابوس حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شده اند.
آقایی رنجبر اظهار امیدواری کرد: با کمک خیران،مددجویان زیارت اولی با جمع آوری کمک های مردمی در طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند.
شایسته ذکر است: نیکوکاران برای مشارکت با کمیته امداد شهرستان پاکدشت در طرح شوق زیارت می توانند کمک های خود را به شماره حساب  کمک های شرعی و امانی ۰۱۰۸۷۳۱۰۳۶۰۰۸ نزد بانک ملی واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *