گروه : ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی تاپکیش، شیرین شهبازی معاون فروش و توسعه بازار شرکت تاپکیش در بازدید صمصام رحیمی معاون پشتیبانی کسب و کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از خط تعمیرات دستگاه های کارتخوان تاپکیش، با اشاره به ظرفیت شبکه گسترده تعمیرات دستگاه های کارتخوان این شرکت اعلام کرد: «این مرکز با ظرفیت تعمیر بیش از ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه کارتخوان در سال، یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تعمیرات دستگاه های پرداخت الکترونیکی در کشور به شمار می رود.»
در این بازدید مدیران ارشد دو شرکت به همراه مدیران تولید و عملیات در راستای توسعه و بهبود فرآیندهای پشتیبانی و عملیاتی به بررسی نکات قوت قرارداد دو شرکت پرداختند.
در ادامه صمصام رحیمی، پیشنهادها و راهکارهایی برای ارتقای سطح خدمات و خدمات رسانی برتر به پذیرندگان و مشتریان شرکت ارائه داد.
در پایان مراسم، معاون پشتیبانی کسب و کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از خط تعمیر دستگاه های کارتخوان شرکت تاپکیش بازدید کرد.
https://eghtesademelat.ir/?p=260720