×

منوی سایت

اخبار ویژه

هدفگذاری برای پرداخت خسارت در کمتر از یکساعت با کوثر من

دهمین پویش سه شنبه های نوآورانه با حضور رییس کل بیمه مرکزی و با معرفی 2 محصول (کوثر من) و درمانیار (بیمه اعتلری با محوریت خدمات اعتباری سلامت) برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت ؛ علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، با اشره به این که ایده هاو تجربه،محصولات فناورانه ومحصولات بیمه ای ۳ رکن مرکز فناوری هستند گفت:برخی در گذشته معتقد بودند که صنعت بیمه در برابر فناوری مقاومت می کند اما با گذشت زمان متوجه شدند که این صنعت مسئول نوآوری در کشور است هر چند که راه طولانی در پیش رو دارد.

وی افزود:ما توانستیم با خرد جمعی با وجود تفکرات متعدد به یک تصمیم بهینه برسیم. بنیادی تصریح کرد:این پویش دخالت در صنعت بیمه نیست بلکه بیمه مرکزی فقط نقش تسهیل گر را ایفا می کند .

در ادامه ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در نشست سه‌شنبه‌های نوآورانه ضمن معرفی اپلیکیشن (کوثر من) به این که نوآوری تنها در محصول نیست بلکه نوآوری در فرآیند مطرح است گفت:در این رابطه کمیته تحول و نوآوری را در شرکت تشکیل دادیم تابه سمت هوشمند سازی گام برداریم و اعتقاد داریم باید ابزار،نیروی انسانی وفرآیند هوشمندداشته باشیم تا بتوانیم با ارایه خدمات بهینه رضایت مشتری را فراهم کنیم. وی افزود: در سامانه کوثر من بیمه گذاران میتوانند با اسکن بارکد اختصاصی که برای هر فرد بر روی بیمه نامه ها درج شده است به اطلاعات دسترسی پدا کنند.

مدیر عامل بیمه کوثر اضافه کرد: تمام بیمه گذاران می توانند پس از ورود خسارت،صدور،حق بیمه نامه های پرداختی،وام،بازخرید ،بیم نامه های خریداری شده را استعلام و حتی نظرسنجی هم انجام دهند. همچنین انواع رشته های بیمه ای را به صورت آنلاین خریداری کنند.

آقادادی گفت: در این سامانه خدمات بسیاری به بیمه شدگان بیمه کوثر و حتی سایرین داده می شود، از سوی دیگر کلیه فعالیت های روزانه کارکنان این شرکت نیز با این سامانه انجام می شود.

وی با اشاره به این که نمایندگان نیز دارای درگاه می باشند تا در این دوره گذار از فرآیندهای کسب و کار سنتی به مدرن و هوشمند نگرانی نداشته باشند تصریح کرد: دیتای همه بیمه گذران در بانک اطلاعاتی شرکت وجود دارد و در زمان خسارت بیمه گذار میتواندبا بارگذاری هوشمند عکس و فیلمبرداری خودروی خسارت دیده در اسرع وقت خسارت را دریافت کند.

وی افزود: این مجموعه تاکنون حدود ۲ هزار پرونده پرداخت آنلاین داشته است.هدف ما این است که مشتریان این شرکت در شعبه های مختلف و صف های طولانی پرداخت خسارات معطل نشوند.به گفته وی ،در حال حاضر فاصله ارزیابی وپرداخت خسارت کمتر از یکروز است که در نظر داریم این زمان زا به کمتر از یک ساعت برای خسارت های زیر ۵ میلیون تومان کاهش دهیم.

منبع: اخبارپولی مالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.