حذف محدودیت حجم دانلود برای کاربران

مهندس یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک درباره تغییر و تحولات در حوزه اینترنت خبر داد و گفت: باید از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و تقدیر کرد؛ چراکه اخبار خوبی در این زمینه در راه است.
مدیرعامل شرکت آسیاتک ضمن اشاره به سرویس‌دهی خوب، ارائه امکانات جدید و کاهش تعرفه ها به عنوان برخی از دستاوردهای جدید این شرکت ادامه داد: بحث شبکه ملی اطلاعات سالهاست که در کشور مطرح شده اما سرعت پیشرفت آنها بسیار کند است؛ به نظر می رسد با مسیر مثبتی که شرکت زیرساخت در پیش گرفته و تغییراتی که در شرکت مخابرات در حال صورت گرفتن است و همچنین تکالیفی که برای شرکت های FCP در این مدت تعیین شده، این روند به صورت منظم و منطبق با فناوری های روز و تغییرات دنیا و نیازهای مردم پیش برود.
وی همچنین افزود: شرکت زیرساخت در تاریخ ۲۷ اردیبهشت امسال اقدام به افتتاح پروژه IXP در تهران کرد و این سیستم در حال حاضر نزدیک به ۳۰ گیگابیت بر ثانیه ترافیک دارد و آسیاتک و برخی از اپراتورها به آن متصل هستند.
مهندس یوسفی زاده ادامه داد: در گذشته کاربران نهایی که پشت اینترنت یک اپراتور دیگر بودند، در صورت ارسال محتوا برای آسیاتک، باید از ۸ هاب عبور می کردند تا به محتوای نهایی برسد، اما با راه اندازی مراکز IXP این موانع از بین رفته و تمام محتواها بین اپراتورها از طریق یک هاب IXP لایه ۲ صورت می گیرد. این اتفاق باعث می شود شرکت ها بدون اینکه نیاز به لینک اینترنت خود داشته باشند به راحتی محتواها را با یکدیگر تبادل کنند.
مدیرعامل آسیاتک در پایان اعلام کرد: در حال حاضر به مناسبت ماه مبارک رمضان از تاریخ 20/3/95 تا 20/4/95 استفاده از سایت های زیارت مجازی بارگاه امام علی (ع)، زیارت مجازی بارگاه امام رضا (ع) و  فیلیمو به صورت رایگان و سایت های آپارات و تله‌وبیون با ۵۰ درصد تخفیف برای کاربر نهایی شرکت آسیاتک عرضه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *