عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با ارتقاء کیفیت و تنوع سرویس

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مهندس مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از  همه امکانات شرکت پست افزود: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه ها مقاوم باشد؛ باید از مهمترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم عملیاتی شود. وی اظهار کرد: باید به درآمد 11200 میلیارد ریالی برسیم که در اسفندماه  سال گذشته این موضوع به استانها ابلاغ شد و همچنین ترافیک  908 میلیون  نیز به تفکیک به استان ها ابلاغ شد که اگر رشد سال 93 را تکرار کنیم، انشالله  به این ارقام می رسیم.
مهری ادامه داد: در سال 93 استراتژی ما اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی  و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال 94 جراحی ها تثبیت شد و سال 95 انشاءالله سال تحول شبکه پستی خواهد بود. وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تاکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیشتر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی  و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم. وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.
مدیرعامل شرکت پست به درآمد 330 میلیارد تومانی پست در  پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: در پایان سال 94 این رقم به 755 میلیارد تومان رسید یعنی بیش از 2/5 برابر رشد درآمدی داشته ایم. وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.
مهری بر ارائه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه جویی، بهره وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست بسیار حائز اهمیت است.
رئیس هیات مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: جهت گیری های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.
مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کدپستی اصلی ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام سازی اطلاعات انجام شود تا به طور کامل بتوان به کدپستی های ارائه شده اعتماد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *