بررسی وضعیت ارتباطی مخابرات چهارمحال و بختیاری در دیدار مهندس‌سلطانی با مدیران‌استانی

مهندس مجیدسلطانی در روز دوم سفر به استان چهارمحال و بختیاری با سردار امجدیان فرمانده انتظامی استان، دیدار و در مورد زمینه های مشترک همکاری دوجانبه و گسترش تعاملات، تفاهمات و هم‌افزایی‌های موردنظر را انجام داد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی ضمن تقدیر از همکاری های نیروی انتظامی با مخابرات، ابراز امیدواری کرد با همکاری های دوجانبه و تغییر تکنولوژی از مسی به فیبر، کاهش جرایم وسرقت ها دراین حوزه محقق گردد.

مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه چهارمحال وبختیاری نیز اظهارداشت: طی یک تفاهم نامه تمامی کلانتری ها و پاسگاه های استان به فیبر نوری مجهز شد و به زودی ارتباط تمامی کلانتری ها و زیر مجموعه نیروی انتظامی استان بر بستر فیبر برقرار می گردد.

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات با سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم
مهندس سلطانی در ادامه سفر به استان با فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال وبختیاری دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار سردار اکبری فرمانده سپاه استان ضمن خوش آمد به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تلاش ها و زحمات شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه ارتباطات پایدار درکشور و استان تقدیر نمود و گفت: مردم رضایتمندی خوبی از خدمات مخابرات و توسعه ارتباطات دراستان دارند و تلاش ها وزحمات مجموعه مخابرات علی رغم تمام مشکلات قابل ارج نهادن است.

مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز ازاینکه برای سومین باردرطول دوره مدیریت توانسته است به استان چهارمحال وبختیاری سفر کند، ابراز خرسندی نمود و گفت: شرکت مخابرات با تمامی مشکلاتی که پیش رو دارد با روحیه جهادی بین مدیران و کارکنان خود سعی کرده است با کار و تلاش مضاعف موجب رضایت خاطر مردم گردد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

سفر مهندس سلطانی به شهرستان کوهرنگ و فارسان
مدیرعامل شرکت مخابرات در این سفر برای بازدید از وضع ارتباطی شهرستان کوهرنگ و فارسان ، ابتدا به شهرستان کوهرنگ سفر و با امام جمعه، فرماندار و دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار، محمودی مدیر مخابرات منطقه، گزارشی از پروژه های اجرا شده در شهرستان کوهرنگ ارائه داد و از حمایت ها و پشتیبانی فرماندار و دادستان شهرستان کوهرنگ برای تسهیل در اجرای پروژه های مخابراتی تقدیر نمود.

اکبری، فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: شهرستان کوهرنگ از لحاظ گردشگری از سایت های مهم و بزرگ کشور هست و دارای شرایط خاص جغرافیایی است و با این شرایط از مخابرات تقدیر می کنیم که در اوضاع سخت کوهستانی این منطقه، در شهرستان بیش از ۸سایت تلفن همراه با تجهیزات اینترنت پرسرعت راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه شهرستان کوهرنگ ضمن تشکر از سفر مهندس سلطانی به استان گفت: در مدت سه سال اخیر خدمات بسیار ارزنده ای در این شهرستان، در حوزه مخابرات صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

مهندس مجید سلطانی در خصوص روند اجرای پروژه های مخابرات در کشور گفت: با وجود مشکلات فراوان پیش رو همکاران ما در شرکت مخابرات ایران با روحیه جهادی که از ابتدا در این شرکت حاکم بوده است، به صورت روزافزون در حال خدمت هستند و کم و کاستی ها و مشکلات، خللی در خدمت رسانی بوجود نیاورده است.

وی افزود: موضوع توسعه برای خانواده ارتباطات یک موضوع الزامی است، درکشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری بسیار زیادی در این حوزه انجام داده اند و اکنون اثرات آن برای همگان آشکار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به بازگشت سرمایه مناسب حوزه ارتباطات گفت: کشورهایی که این راه را انتخاب کرده اند، حتی تولید ناخالص ملی خودشان را چندین برابر افزایش داده اند.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات در چندسال اخیر طرح های توسعه را پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهش تولید با مشارکت مردم و حمایت از تولید داخلی را بر خود فرض و لازم دانسته و در این راستا، طرح ابتکاری توسعه شبکه فیبر نوری در کشور با عنوان نجما که اکنون به پیشرفت متوازنی در سطح کشور رسیده ، جهش عظمی در دسترسی فیبرنوری ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اهداء لوح تقدیر از فرماندار، دادستان و مسئول مخابرات شهرستان، به دلیل همکاری ویژه با مخابرات تقدیر کرده و درادامه سفر از روند اجرای پروژه فیبر نوری در کوهرنگ و تأمین ارتباطات در منطقه غار یخی و همچنین، از اداره مخابرات شهرستان فارسان بازدید به عمل آورد.

مهندس سلطانی، همچنین از مدیران، کارشناسان و رؤسای ادارات مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری که رتبه‌های برتر در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را کسب نموده بودند، قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *