ارایه خدمات پست در پیام رسان “بله” گسترش می یابد

نشست مشترک مدیر عامل شرکت ملی پست با مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد فارس (بله) ابتدای با هدف بررسی راه‌های توسعه همکاری برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در این نشست که جمعی از مدیران ستادی نیز حضور داشتند، گفت: پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویس‌ها است.
معاون وزیر ارتباطات افزود: ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور گواهی کدپستی از جمله خدماتی است که می‌تواند در راستای تحول دیجیتال و هوشمند سازی پست، در بستر پیام رسان بله تعریف و ارایه شود.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب پیام رسان‌های داخلی در تحقق هوشمندسازی شرکت ملی پست، گفت: با توجه به افزایش روزشمار کاربران این پیام رسان‌ها، آماده انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری با آنها هسستیم.
کاظم کیال، مدیر عامل مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد فارس (بله) نیز در این نشست، ضمن تشریح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این پیام رسان داخلی در توسعه خدمات عمومی به شهروندان، گفت: تجربه موفق امکان رهگیری مرسولات در این پیام رسان نشان داد زمینه توسعه همکاری و ارایه خدمات بیشتر پست در بله، وجود دارد.
امروز یکشنبه، هفتم مرداد به دلیل گرمای شدید، ادارات و سازمان‌های دولتی در سراسر کشور تعطیل هستند. اما شرکت ملی پست به دلیل ضرورت در تامین نیاز مردم به ارسال و تحویل مرسولات، چه در بخش‌های ستادی و اجرایی تعطیل نبوده و همچنان به خدمت رسانی مشغول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *