حرکت قابل تحسین شرکت چادرملو در نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۴

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع‌معدنی (ماینکس ۲۰۲۴) در حالی صبح امروز آغاز به کار کرد که روز گذشته در حادثه‌ای تاثربرانگیز جمع از معدنکاران طبس جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد ملت”؛ به دنبال وقوع حادثه انفجار گاز متان در یکی از معادن زغالسنگ طبس؛ تعدادی از معدنکاران جان خود را از دست دادند.

در همین راستا سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع‌معدنی (ماینکس ۲۰۲۴) صبح امروز کار خود را آغاز کرد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تنها شرکت حاضر در این نمایشگاه بود که در اقدامی تحسین‌برانگیز این حادثه را به متولیان و فعالان این عرصه تسلیت گفت.

انتظار می‌رفت به منظور بزرگداشت این عزیزان در صورت امکان مراسم افتتاحیه چند روز با تاخیر صورت می‌گرفت؛ چراکه به دلیل همزمانی این دو موضوع تعداد زیادی از مقامات و مسئولان ذیربط برای رسیدگی به حادثه معدن به طبس رفته بودند و در روز آغازین این نمایشگاه و مراسم افتتاحیه نبود مقامات ذیربط و حتی تعداد زیادی از مشارکت‌کنندگان به خوبی احساس می‌شد.

این در حالی است که بحث ایمنی و HSE به عنوان اولویت اصلی و اساسی بخش معدن و معدنکاری باید موردتوجه قرار گیرد و قاعدتا توجه به این موضوع در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع‌معدنی بی‌ارتباط و خالی از لطف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *