پیش بینی سود پتروشیمی پارس در سال ۱۴۰۳

بررسی گزارش‌های مالی پتروشیمی پارس در سال 1402 حکایت از آن دارد که این شرکت در سال گذشته موفق به افزایش تناژ تولید و فروش خود نسبت به سال 1401 شده است. این موضوع در کنار رشد قیمت دلار حواله سبب شد درآمد پتروشیمی پارس در سال 1402 نسبت به 1401 افزایش یابد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ پتروشیمی پارس که دومین پتروشیمی پردرآمد سال 1402 است، در روز جاری اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کرد و از شرکت در مزایده خرید 20 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران خبر داد.

تناژ تولید پتروشیمی پارس 15 درصد رشد کرد

بررسی گزارش‌های فعالیت ماهانه پتروشیمی‌ پارس در سال 1402 خبر از افزایش تناژ تولید و فروش این پتروشیمی نسبت به سال 1401 می‌دهد. به طوری که پتروشیمی پارس در سال 1402 موفق شد چهار میلیون و 61 هزار تن از محصولات خود را تولید کند که نسبت به تناژ تولید سه میلیون و 536 هزار تنی شرکت در سال 1401 افزایش حدود 15 درصدی را پشت سر گذاشته است.

بررسی گزارش‌های مالی پتروشیمی پارس حاکی از آن است که استایرن منومر، پروپان و بوتان سه محصول اصلی این شرکت هستند. سه نموداری که در ادامه آمده، به ترتیب روند قیمتی استایرن منومر، پروپان و بوتان را نشان می‌دهد. همان‌طور که مشخص است، تمامی این محصولات با تاثیر از رشد دلار بر روند صعودی قرار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *