درخشش بدمینتون بازان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

تیم های برتر نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان و بانوان ایمیدرو، به میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل‌گهر سیرجان و در دو قالب گروهی و انفرادی در شهر کرمان معرفی و تقدیر شدند.

 به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران؛ نخستین دوره مسابقات بدمینتون ایمیدرو در بخش آقایان، با حضور 9 تیم از شرکت های گل‌گهر سیرجان، مس سونگون، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق، مجتمع فولاد خراسان، فولاد هرمزگان، مس شهربابک، آلومینیوم لامرد و مس سرچشمه رفسنجان، طی روزهای 6 الی 8 دی‌ ماه در شهر کرمان برگزار شد و در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، به ترتیب تیم‌های مس سرچشمه رفسنجان، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین در بخش انفرادی نیز که با حضور 40 ورزشکار برگزار شد، در پایان عمار عسکری (مس سرچشمه رفسنجان)، غلامرضا نصر (ذوب آهن اصفهان) و جلال صادقی(ذوب آهن اصفهان) به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان نیز که طی روزهای 4 تا 7 دی ماه و با حضور 6 تیم از شرکت های گل‌گهر سیرجان، فولاد مبارکه اصفهان، سنگ آهن بافق، مس شهربابک، فولاد هرمزگان و مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد، در پایان این مسابقات و در بخش تیمی، به ترتیب تیم‌های فولادمبارکه اصفهان، مس سرچشمه رفسنجان و سنگ آهن بافق، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. در بخش انفرادی این مسابقات نیز که با حضور 30 ورزشکار برگزار شد، در پایان نگین برومند (فولاد مبارکه اصفهان)، طاهره زیبایی (فولاد مبارکه اصفهان) و اکرم بابایی (سنگ آهن بافق) به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان و بانوان ایمیدرو با حضور حیدر ضیغمی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *