برگزاری اردوی جهادی درمانی فاتحان «اروند» توسط شرکت مس

 گروه جهادی درمانی شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و امور بهداشت و درمان مجتمع، اردوی جهادی درمانی فاتحان «اروند» را در محل کمیته امداد امام (ره) رفسنجان برگزار کرد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران؛ محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس با اعلام این خبر گفت: پس از انجام هماهنگی‌های مورد نیاز و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی، بخشداری، فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، گروه جهادی درمانی فاتحان «اروند» روز ششم مهر سال جاری در جمع مردم شریف این شهرستان حضور یافته و به 1183 نفر از مردم این منطقه، 1449 مورد خدمات درمانی، فرهنگی، آموزشی ارائه کرد.

خلیلی تصریح کرد: این خدمات شامل ویزیت متخصصان داخلی، زنان و مامایی، چشم، قلب، روان‌شناسی بالینی و پزشکان عمومی و همچنین تیم دندانپزشکی و پرستاری بوده و مراجعه‌کنندگان از خدمات دارویی رایگان نیز بهره بردند.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس اظهار داشت: از این میزان خدمات درمانی ارائه‌شده، 488 مورد مربوط به خدمات دندانپزشکی اعم از معاینه، کشیدن دندان، اندو و عصب‌کشی و ترمیم دندان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *