درخشش بی نظیر برند معظم « پــگاه » به عنوان تنها غرفه برتر دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها

در آئین اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح غرفه برتر این نمایشگاه از میان ۱۵۴ شرکت کننده به شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)؛ در این نمایشگاه با حضور دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، غرفه محصولات نوشیدنی تولید شده در شرکت‌های تابعه پگاه و همچنین برگزاری همزمان نمایشگاه شیرینی و شکلات، با ارائه نمونه هایی از پودر کیک و محصولات پودری و‌ ورزشی، مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شد.

سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران در مصاحبه با خبرگزاری اگروفود نیوز تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران همواره با تولید محصولات جدید و سلامتی محور در راستای بهبود سبد تغذیه ای جامعه تأکید دارد و حضور در چنین رویدادهایی فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای شرکت پگاه در گروه‌ محصولات غیر لبنی اعم از نوشیدنی های گازدار و آب میوه ها و پودری، می باشد.

غرفه پگاه در سالن ۸ و ۹ با حضور دکتر نیازی رئیس هیئت مدیره، محمد علی کارگر مطلق معاونت تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها و جواد اورسجی قشلاق مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل و جمعی از مدیران عامل شرکتهای تابعه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *