کارگزاری بانک پاسارگاد همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)؛ از سه محصول «باشگاه مشتریان»، «سامانه اعتبارسنجی» و «معاملات الگوریتمی برای سهامداران حقیقی» رونمایی کرد.
به گزارش اقتصاد ملت؛ باشگاه مشتریان کارگزاری پاسارگاد در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضاء، تقویت ارتباط تعاملی بین کارگزاری و سرمایهگذار و افزایش رضایتمندی ایجاد شد. در این بستر کارگزاری بانک پاسارگاد قصد دارد خدمات جدیدی همچون تخفیف کارمزد، بستههای اعتباری، ارائه بستههای خبری، تحلیلی و مشاورهای، بستههای آموزشی و … ارائه دهد.
مشتریان وفادار میتوانند با هر بار ورود یا قرعهکشی، شرکت در مسابقهها و برخی فعالیتها نظیر دعوت از دوستان، مشارکت در صفحات مجازی یا شبکههایاجتماعی و … امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان بهرهمند شوند.
خدمات باشگاه مشتریان شامل ارائه تخفیفهای کارمزد در معاملات سهام، اعطاء بستههای اعتباری همراه با راهاندازی سامانه اعتبارسنجی، بستههای آموزشی، خدمات پشتیبانی شبانهروزی و آنلاین، مسابقه و جوایز امتیازی، دریافت پاداش و کسب امتیاز با معرفی و دعوت دوستان است.
از مزایای سامانه ماهور میتوان به ثبتنام غیرحضوری برای دریافت کدبورسی، دسترسی به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و دریافت کدمعاملاتی آنلاین ظرف چند دقیقه اشاره کرد. نیروانا هم نسل جدید سامانه معاملاتی کارگزاری بانک پاسارگاد است که در دو بخش ساده و پیشرفته ارائه میشود. این سامانه دارای محیطی ساده و کاربردی، پاسخگو به نیازهای معاملاتی یک کاربر حرفهای و دسترسی آسان به تمامی دادههای بازارهای جهانی است و علاوه بر دستهبندی دادههای بازار بر اساس ریسکپذیری یا ریسکگریزی کاربر؛ کل نمادهای بازار بر اساس گزینههای تکنیکال و بنیادی را پایش کرده و از قابلیت ارزیابی پرتفوی و دسترسی به ریزتراکنشها، اطلاعیهها و اخبار، ارزیابی سهم و نمایش دادههای بنیادی و تکنیکال، بررسی شماتیک سهم بر اساس دادههای بنیادی و تحلیلی برخوردار است
https://eghtesademelat.ir/?p=201451