×

منوی سایت

اخبار ویژه

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران

هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه مهارت‌های ارتباطی، آینده نگری برای پیاده سازی در crm ، آموزش‌ها و چشم‌انداز و اهداف و همچنین فعالیت‌های بهبود برنامه‌ریزی در حوزه رضایت مشتری، لوح تقدیر و تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مهران مظفری مهر مدیرعامل هلدینگ TIT اعطا شد.

در بخشی از لوح تقدیر اعطایی آمده است: اینک با توجه به فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر شما در بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تندیس و اعتلای میهن، برماست تا با تقدیری درخور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی نمائیم.

هفتمین اجلاس سراسری رضایت مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، با حضور مقام‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی در تهران برگزار شد.

اهداف و محورهای هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شامل تشریح مدل‌های موثر مدیریت ارتباط با مشتری، شناخت بازار هدف و شناسایی انتظارات مشتریان، نقش سیاست های پولی و مالی در مهار تورم و رشد تولید، ارائه و بررسی راهکارها و الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی و بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.