تحلیل کارنامه ۲ ماهه؛ رشد ۳۹ درصدی فروش بیمه ملت در آخر اردیبهشت

حق بیمه تولیدی یا همان درآمد ناشی از فروش بیمه نامه شرکت بیمه ملت در ۲ ماه نخست امسال رشد ۳۹ درصدی داشته و به بیش از ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال رسید. نشانه‌های تغییر در پرتفو و البته ریل گذاری جدید در این شرکت بیمه‌گر در سال ۱۴۰۲ با ۲ هدف دیده می‌شود؛ نخست رضایت حداکثری بیمه گذاران و دوم صیانت از حقوق سهامداران و ذی نفعان.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت ؛ تحلیل کارنامه ۲ ماهه؛ رشد ۳۹ درصدی فروش بیمه ملت در آخر اردیبهشت حق بیمه تولیدی یا همان درآمد ناشی از فروش بیمه نامه شرکت بیمه ملت در ۲ ماه نخست امسال رشد ۳۹ درصدی داشته و به بیش از ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال رسید.

نشانه‌های تغییر در پرتفو و البته ریل گذاری جدید در این شرکت بیمه‌گر در سال ۱۴۰۲ با ۲ هدف دیده می‌شود؛ نخست رضایت حداکثری بیمه گذاران و دوم صیانت از حقوق سهامداران و ذی نفعان.به گزارش روابط عمومی بیمه ملت به نقل از دنیای بانک و بیمه، فروش یا حق بیمه تولیدی بیمه ملت در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به ۲ ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ رشدی ۳۹ درصدی داشته و این شرکت تراز عملیاتی ۶۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

کل حق بیمه تولیدی این شرکت بیمه‌گر با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۶۵۷ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریالی در ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال بوده و در مقابل هزینه ناشی از پرداخت خسارت به بیمه گذاران و بیمه شوندگان تحت پوشش بیمه ملت در پایان اردیبهشت به ۲ هزار و ۸۰۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال رسیده است.نکته حایز اهمیت اینکه پرتفوی بیمه ملت از زمان تغییر مدیریتی در روزهای پایانی آبان سال ۱۴۰۱ و انتخاب علیرضا یزدان‌دوست به عنوان مدیرعامل این شرکت، به تدریج در حال اصلاح شدن است، به نحوی که نقش و سهم اصلی در رقابت را شبکه فروش و نمایندگان بر عهده داشته باشد.

او به تازگی با تاکید بر ارائه محصولات جدید به بازار اعلام کرد: موفقیت‌های بیمه ملت در سال جدید فراتر از انتظار خواهد بود و هدف ما در سال ۱۴۰۲ در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی ارائه محصول جدید به بازار است.بررسی‌های دنیای بیمه نشان می دهد که از کل فروش ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیمه ملت ۳۰ درصد سهم ثالث و حوادث سرنشین، ۱۴ درصد سهم بیمه های زندگی، ۱۲ درصد سهم بیمه درمان، ۱۱ درصد سهم بیمه کشتی، ۹ درصد سهم بیمه بدنه، ۷ درصد بیمه مسئولیت ۶ درصد بیمه نفت و انرژی، ۴ درصد هواپیما بوده و ۸ درصد هم سهم سایر بوده است.

حفظ ثبات و آرامش، ایجاد تنوع و جذابیت در محصولات و خدمات، افزایش سهم شبکه فروش و نمایندگان از سبد فروش و البته سودسازی با خارج کردن پرتفوهای زیان‌ده از تغییرات محسوس در کارنامه ۴ ماه پایانی بیمه ملت به شمار می رود و ریل گذاری هیات مدیره بیمه ملت این است که به سمت سودسازی و تحقق بودجه ۱۴۰۲ گام بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *