پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را به شاغلان این حرفه در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ روز ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت) از سوی سازمان بین‌المللی کار(ILO) به‌عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای نامگذاری شده‌است. روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در واقع یک هدف‌گذاری سالیانه بین‌المللی، برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان و برگزاری این مراسم، بخش مهمی از استراتژی‌های جهانی سازمان بین‌المللی کار برای ارتقای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در همه محیط‌های کاری است.

متن پیام دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در گرامیداشت این روز به این شرح است:

همکاران محترم بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار
فرارسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (28 آوریل مصادف با هشت اردیبهشت ماه سال 1402) را تبریک عرض نموده و تلاش همکاران مهندس بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار در صیانت از سلامت نیروی کار و ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث را ارج می‌نهیم.
کنفرانس بین‌المللی کار در یکصدودهمین اجلاس خود در ژوئن 2022 تصمیم گرفت “محیط کار ایمن و سالم” را به‌عنوان یک اصل و حق اساسی نیروی کار در بند دوم اعلامیه خود بگنجاند. لذا در راستای تحقق کار شایسته و به‌منظور تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار در برابر حوادث و بیماری‌ها؛ شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در سال جاری میلادی تحت‌عنوان “محیط کار ایمن و بهداشتی حق اساسی نیروی کار” انتخاب شده است.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و مساعی شما عزیزان و بزرگداشت این روز، از خداوند متعال سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون خدمت به بیمه‌شدگان عزیز را مسألت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *