×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شرکت بیمه البرز در استفاده از فناوری‌های نوین پیشرو است

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ نادیا شجاعی مدیر پروژه‌ها و بیمه‌گذاران خاص شرکت بیمه البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با این کار قصد داریم تا علاوه بر نظارت دقیق‌تر؛‌ امکان شناسایی اشکالات احتمالی و رفع بحران‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز فراهم شود و با شنیدن حرف‌های مشتریان ویژه؛ انعطاف‌پذیری در مقابل خواسته‌های آنان با لحاظ محدودیت‌های قانونی به حداکثر ممکن برسد.

مدیر پروژه‌ها و بیمه‌گذاران خاص شرکت بیمه البرز با تاکید بر اینکه در این صورت روند اجرای قرارداد در تمامی رشته‌های بیمه از طریق مدیریت ویژه به ‌صورت خاص دیده و رصد می‌شوند، تاکید کرد: در همین راستا با توجه به اینکه قرارداد درمان تکمیلی کارکنان وزارت نفت و شرکت‌های تابعه با جمعیت بیمه‌شدگان بالغ بر سیصد هزار نفر بیمه‌شده در مدیریت پروژه‌ها و بیمه‌گذاران خاص اداره می‌شود؛ بنابراین از نرم‌افزارهای بیمه‌گری برای پرداخت خسارت درمان بیمه‌‌شدگان استفاده می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه این نرم‌افزارهای بیمه‌گری دارای هوش مصنوعی است، گفت: در همین راستا ضمن کاهش حداکثری تخلفات احتمالی بیمه‌ای و کنترل نسبت خسارت که در نهایت به نفع خود بیمه‌شدگان است؛ روند پرداخت خسارت‌ها تسهیل و کوتاه‌تر شده است. مثلا با استفاده از قابلیت‌های این نرم‌افزار؛‌ امکان ثبت و ضبط تاریخچه بیماران خاص وجود دارد و بیمه‌‌شده برای دریافت هزینه درمان بیماری‌های خاص نظیر سرطان نیاز به ارسال مدارک پزشکی مرتبط ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بستر الکترونیکی حتی برای بارگزاری هزینه‌های بیمارستانی نیز بر روی این نرم‌افزار فراهم شده که این امر باعث جلب رضایتمندی مشتریان شده است. در همین راستا شرکت نفت برای دومین سال متوالی قرارداد خود را با شرکت بیمه البرز تمدید کرده است.

شجاعی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه البرز در استفاده از فناوری‌های نوین پیشرو است و برنامه‌های زیادی برای توسعه نرم‌افزاری در دست اجرا دارد. در همین خصوص شرکت بیمه البرز بر توسعه برنامه‌های نرم‌افزاری خود اهتمام زیادی داشته و در راستای رضایتمندی بیمه‌گذاران خاص چه در حوزه صدور بیمه‌نامه‌ها و چه در حوزه خسارت پیشرو و پیشران است.

به گفته وی در حال حاضر شرکت بیمه البرز برنامه‌ای بر روی سیستم یاقوت پیاده‌سازی کرده که قادر به ارزیابی و پرداخت خسارت‌های خودرو به ‌صورت آنلاین و ظرف نیم ساعت از زمان اعلام و تکمیل پرونده است.

مدیر پروژه‌ها و بیمه‌گذاران خاص شرکت بیمه البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرکت بیمه البرز همه چیز بر مبنای فناوری‌های نوین پیش می‌رود؛ بنابراین خوشحالیم که این اتفاق در حوزه درمان نیز روی داده است و بعضاً‌ زمان بارگذاری هزینه‌های پاراکلینیکی روتین در سیستم نرم‌افزاری تا زمان ارزیابی را به کمتر از دو ساعت تقلیل دادیم و مابقی زمان مربوط به فرآیند مالی می‌شود که این موضوع نیز در راستای تامین رفاه بیمه‌شدگان و در کنار بیمه‌گذاران انجام می‌شود.

شجاعی در پایان یادآور شد: لازم به توضیح می‌دانم که شرکت بیمه البرز تنها توجه خود را به بیمه‌گذاران بزرگ معطوف نداشته و با نوآوری در ارائه محصولات بی‌نظیری همچون شوکا، ‌شلر و بریس سعی در بالا بردن ضریب نفوذ بیمه،‌ توجه به بیمه‌گذاران خرد و طراحی محصولات متناسب با نیاز مشتریان خرد کرده است.

معصومه صالحی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.