×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مشتریان باید به سمت خدمات فناورانه سوق داده شوند/ تاکید بر اهمیت تبیین خدمات جدید بانک کشاورزی

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در این همایش، الله داد محمدی مفرد ، معاون مدیرعامل این بانک در امور بازاریابی و هماهنگی شعب، با اشاره به طرح های موفق بانک کشاورزی از جمله طرح احسان، برنامه‌ریزی و شناخت عمیق مشتری را رمز موفقیت در بازاریابی دانست.

رضا حسینی، معاون پشتیبانی مدیر عامل بانک کشاورزی نیز با تأکید بر لزوم شناخت بازار و نیازهای مشتریان ، به ضرورت تمرکز بر گروه‌های هدف و همچنین توجه ویژه به تجهیز منابع از طریق استفاده بهینه از وقت آزاد شعب اشاره کرد و گفت: زنجیره بازاریابی در بخش کشاورزی ظرفیت‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد.

در ادامه، مسعود رضایی، معاون امور سرمایه انسانی این بانک، عملکرد شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر نقش محوری روسای شعب در پاسخگویی به مشتریان، گفت: موضوع تامین کسری نیروی انسانی درحال پیگیری است و به زودی اقدام خواهد شد.

صادق نوری، معاون مدیر عامل بانک کشاورزی در توسعه کسب و کار نیز استفاده از ظرفیت پلتفرم پالیز در بازاریابی زنجیره‌ای و افزایش سهم از بازار را ضروری دانست و با بیان اینکه و در دنیای امروز بانک‌ها به سمت شعب دیجیتال و مشاوره محور حرکت کرده اند، گفت: نوآوریِ باز، ارتباط با دانشگاهها و استفاده از ظرفیت استارت آپ ها و نوآوری بسته همکاری کارکنان سازمان در نظام پیشنهادات و ارائه ایده ها و نقطه نظرات سازنده است.

منبع خبر : بانک کشاورزی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.