×

منوی سایت

اخبار ویژه

شماره معکوس تا بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور در جزیره زیبای کیش

کمتر از یک‌ماه به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌الملی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران (کیش‌اینوکس 2024) به عنوان بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور و گردهمایی مدیران و فعالان حوزه‌های بازار سرمایه، بانک، بیمه و به طور کلی صنعت مالی کشور باقیمانده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ «کیش‌‌اینوکس 2024» که 14 تا 17 آبان ماه در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود؛ در یازدهمین دوره خود با برگزاری نشست‌های تخصصی می‌خواهد ضمن بررسی مشکلات و چالش‌‌های اقتصادی کشور؛ از مشارکت حداکثری صاحبنظران، مقامات و اساتید برجسته اقتصادی بهره جوید. در همین راستا نشست‌های تخصصی این رویداد با رویکرد بررسی چالش‌های اقتصادی با مشارکت اساتید برجسته اقتصادی کشور 15 و 16 آبان به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره مرجانی کیش برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش کیش‌‌اینوکس 2024 در یازدهمین دوره خود میزبان ارکان بازار سرمایه، نهادهای مالی، کارگزاران بورس‌واوراق بهادار، شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و همچنین مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور است و در این ایام قرار است مدیران و مسئولان حوزه صنعت مالی با ارائه آخرین دستاوردهای خود در این حوزه؛ به بحث و تبادل‌نظر در خصوص آخرین رویدادها و ایده‌های قابل‌توجه این بخش بپردازند.
به گزارش خبرنگار ما؛ با توجه به روزهای پایانی جهت آماده‌سازی و فراهم کردن شرایط برای حضور شرکت‌ها در این رویداد مهم؛ مشارکت‌کنندگان و فعالان این حوزه در تدارک برگزاری هرچه بهتر این رویداد حوزه مالی هستند تا علاوه بر ارائه آخرین خدمات و محصولات و تازه‌ترین نوآوری‌های صورت گرفته در مجموعه‌ها به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان؛ خود را برای ادامه مسیر در فضایی تازه‌تر آماده و مهیا کنند.
گفتنی است مدیران و فعالان حوزه مالی کشور در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است؛ عزم خود را جزم کرده‌اند تا با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های تازه و همگام با دنیا؛ خدمات بهتر و با ارزش‌افزوده‌ بیشتری را به مشتریان خود ارائه کنند که بی‌شک برگزاری بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور تحت‌عنوان کیش‌اینوکس 2024 در دستیابی به این هدف بی‌تاثیر نخواهد بود.
این در حالی است که حضور شرکت‌ها و نهادهای مالی در این دوره از نمایشگاه باعث آن شده که این رویداد به بستری جهت ایجاد ارتباط قوی و افزایش فرصت‌های تجاری مابین متولیان این صنعت تبدیل شده است.
کیش‌اینوکس 2024 به عنوان نقطه قوت و فرصتی برای تعامل بیشتر فعالان حوزه صنعت مالی کشور به شمار می‌رود و هر سال بر غنای بیشتر برگزاری این رویداد افزوده می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه بین‌الملی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران همه ساله توسط شرکت تدبیربهاران کیش برگزار می‌شود و آبان ماه امسال یازدهمین دوره این رویداد برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.