فروش برق؛ سردمدار درآمدزایی مبین‌انرژی خلیج‌فارس

شرکت مبین‌انرژی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در خرداد ماه سال 1403 از عملکرد خود منتشر کرد؛ از ارائه خدمات و فروش محصولات به مبلغ 2هزار و 611میلیارد تومان دست پیدا کرد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ میزان درآمد تجمیعی این شرکت طی 3ماه آغازین سالجاری به 8هزار و 400میلیارد تومان رسید.

در همین راستا «مبین» میزان درآمد ماهانه‌ای که در سومین ماه سالجاری کسب کرد؛ از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و همچنین میزان سرمایه‌ ثبت‌ شده اعلام ‌شده خود را در این مدت زمانی 6هزار و 71میلیارد تومان به اطلاع سهامدارانش رسانده است.

همانطور که اعلام شد، درآمدی که توسط «مبین» در این دوره مالی به ثبت رسید؛ 2هزار و 611میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته با افزایش همراه بود و همچنین در این دوره شاهد رشد 4درصد (با احتساب اصلاحات موجود در گزارش ماهانه) بوده است. میزان درآمد ماهانه‌ای که توسط «مبین» در خرداد ماه به ثبت رسید؛ دربرگیرنده 31درصد از کل درآمد تجمیعی این شرکت است.

شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس همچنین در خرداد ماه بیشترین درآمدزایی را از محل «بخار» با مبلغ 489میلیارد تومان به دست آورد و این بخش نزدیک به 19درصد از درآمد ماهانه این مجموعه را در اختیار داشت و پس از آن نیز «برق» با مبلغ 421میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت که 16درصد درآمد «مبین» را تشکیل می‌داد.

بر اساس این گزارش بیشترین نرخ فروش محصولات مبین انرژی خلیج‌فارس در خرداد ماه متعلق به فروش برق با مبلغ 2میلیون و 97هزار تومان در ازاء هر مگاوات ساعت بود که در این دوره موفق به فروش 200هزار و 957مگاوات ساعت شده بود.

گفتنی است طی 3ماه ابتدایی سال مالی میزان برقی که «مبین» به فروش رساند؛ برابر با 593هزار و 648مگاوات ساعت بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته این روند رشد 1/37درصدی را تجربه کرده و از این مقدار فروش به درآمد تجمیعی یک‌هزار و 240میلیارد تومان دست پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *