×

منوی سایت

اخبار ویژه

لیزینگ عصر اعتماد به فرابورس می رود

شرکت لیزینگ عصر اعتماد قصد دارد به فرابورس برود. در همین خصوص طی نشستی جزئیات چگونگی روند ورود این شرکت به فرابورس ایران تشریح شد.

به گزارش اقتصادملت ؛در کنفرانس خبری شرکت واسپاری عصر اعتماد که در سالن کنفرانس هتل قلب تهران برگزار شد این شرکت از آغاز پذیره‌نویسی سهام خود در فرابورس ایران تا پایان تیرماه خبر داد.

در این نشست، علاوه بر مدیران شرکت واسپاری عصر اعتماد، مدیران گروه مالی اعتماد، شرکت مادر این شرکت که خود نیز در بازار فرابورس حاضر است، حضور داشتند و طی آن جزئیات این پذیره‌نویسی در اختیار عموم قرار گرفت.

چهل درصد سهام لیزینگ اعتماد پذیره‌نویسی خواهد شد

محمدحسین فهیمی، رئیس هئیت مدیره گروه مالی اعتماد در این نشست گفت: «در جهت تکمیل زنجیره خدمات گروه مالی اعتماد، از حدود یک سال پیش بحث تاسیس شرکت لیزینگ به‌صورت سهامی عام مطرح شد و به واسطه اینکه هدف گروه مالی اعتماد، در اختیار داشتن شرکت‌های بزرگ مقیاس و سهم بازار بزرگ از هر صنعت است، مجموعه لیزینگ اعتماد با سرمایه اولیه هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی مجوز فعالیت دریافت کرده است. از این هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه، ۶۰ درصد توسط گروه مالی اعتماد تامین شده و ۴۰ درصد باقیمانده در بازار سرمایه پذیره‌نویسی خواهد شد.»

شیوا تدین پور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.