برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مجتمع پتروشیمی شازند

در آستانه سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، مراسمی به همین مناسبت در مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند؛ در آستانه سی و پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد مراسمی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان و واحد روابط عمومی و امور بین الملل در محل نمازخانه مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.
در این مراسم که مهندس ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع و جمعی از کارکنان این مجتمع حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران به عنوان سخنران مدعو در سخنانی به جایگاه مردان خدا در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: حیات معنوی انسان های بزرگ و خداترس همواره در جامعه آثار و برکات فراوانی دارد و در تاریخ جاودان شده است؛ به طور مثل کلام، روش و منش امام خمینی (ره) بر اساس شیوه و روش ائمه اطهار (علیهم السلام) بوده و بدین جهت نام امام راحل همچون امامان معصوم در تاریخ به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و به پشتوانه قیام مردمی نظیر قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نیز به برکت خون شهدای گرانقدر توانست در برابر حکومت طاغوت به پیروزی برسد و امروز همه ما باید دین خود را نسبت به آرمان های امام راحل ادا نماییم.
امام جمعه مهاجران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خصوصا شهید جمهور آیت الله رئیسی بر لزوم حضور پر شور مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهور پیش رو تاکید داشت.
در پایان این مراسم حاضرین با حضور در مرقد پاک شهید گمنام مجتمع پتروشیمی شازند با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *