افتخارات گهرزمین در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه‌دار است

رهبرمعظم‌انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند. امسال هم مساله «تولید» محور اصلی شعار سال قرار گرفته؛ با این تفاوت که در کنار جهش تولید، بر مشارکت مردم نیز تاکید شده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ همانطور که می‌دانید تحقق شعار سال و «جهش تولید» قطعا بدون داشتن نقشه‌راه و استراتژی مشخص در یک بازه زمانی به آسانی میسر نمی‌شود؛ بنابراین برای بهبود وضعیت تولید و صنعت و به دنبال آن جهش تولیدی که مدنظر مقام‌معظم‌رهبری است؛ باید برنامه‏‏‌ها و اهداف مشخصی را تبیین کرد.

در همین راستا خانواده بزرگ شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین سال گذشته توانست با تلاش‌های شبانه‌روزی آئینه تمام نمایی از همت و سختکوشی مهندسان و متخصصان عرصه صنعت‌ومعدن کشور محسوب شود که به موجب این تلاش و ممارست؛ تولید محصولات باکیفیت بالا در بخش‌های استخراج، سنگ دانه‌بندی‌شده و همچنین در بخش تولید کنسانتره و گندله محقق شده است؛ این در حالی است که شرکت گهرزمین در تولید محصولات و همچنین فروش و توسعه بازرگانی نیز غافل نبوده و عملکرد درخشان و منحصربه‌فردی داشته است.

بر اساس این گزارش شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین سال گذشته برای اولین‌بار در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرد و موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره شد تا نشان دهد که مدیریت و تولید محصولات این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است.

همچنین خانواده بزرگ گهرزمین برای تکمیل زنجیره فولاد؛ طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در دستور کار خود قرار داده است؛ به گونه‌ای که در سال 1402 پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه و چشمگیری در مسیر احداث کارخانه‌های فولادی خود داشته است.

شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین همچنین سال گذشته توانست با تولید محصولات باکیفیت؛ جایگاه خود را در بازار سرمایه تحکیم کند و مهمتر آنکه در سبز شدن نماد و شاخص شرکت در بورس نقش جدی و بسزایی داشته باشد. به گونه‌ای که ارزش معاملات ۱۱عرضه‌کننده برتر رینگ صنعتی بورس کالا در سال گذشته به بیش از ۵۸۰هزار میلیارد تومان رسید که شرکت گهرزمین رتبه هفتم بورس را از آن خود کرد.

شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در عرصه فروش نیز عملکرد درخشانی داشت و توانست با فروش ۷میلیون و ۷۵هزار تن محصول؛ رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. اینکه گهرزمین در عرصه معاملات رتبه پایین، اما در فروش رتبه بالایی را به خود اختصاص داده؛ نشاندهنده آن است که محصولات ارائه شده این شرکت با اقبال بیشتری رو‌به‌رو شده و بازار را متحول کرده است.

نکته پایانی اینکه بلندهمتان گهرزمین با خودباوری، امید و توکل به خدا در سالی که به فرموده مقام‌معظم‌رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است؛ قصد دارند تا عزم خود را جزم کرده و با انرژی و توانی بیش از پیش برای پیشبرد امور و افزایش تولید و فروش محصولات شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین حرکت کنند تا در سال 1403 نیز افتخارآفرینی‌های این مجموعه ادامه‌دار باشد و سالی سرشار از افتخارات و دستاوردهای درخشان برای خانواده بزرگ گهرزمین رقم بخورد.

معصومه صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *