برگزاری نشست مدیریتی و فنی برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳

نیروگاه های زیرمجموعه شرکت تولیدنیروی برق تهران که غالبا جزو نیروگاه های قدیمی کشور محسوب می شوند، با تلاش شبانه روزی متخصصین و پرسنل توانمند خود توانسته اند نقش تاثیرگذاری در تولید برق کشور داشته باشند و دارای آمادگی مطلوبی برای پیک تابستان 1403 می باشند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از ورابط عمومی شرکت تولید نیروی برق تهران؛ در همین راستا نشست مدیریتی و فنی با حضور مدیران عامل و معاونین فنی نیروگاه های تحت پوشش شرکت تولید نیروی برق تهران برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳ برگزار گردید.

یعقوب روحی گفت: بعد از تعمیرات پیشگیرانه واحدهای تولید انرژی، پایش و کنترل وضعیت مطلوب این واحدها برای فعالیت در پیک تابستان امسال و عدم کاهش راندمان ،از مهمترین اهداف این شرکت می باشد.

در ادامه ایشان از مدیران عامل نیروگاه ها خواستند پیش بینی و برآورد کاملی از قطعات مورد نیاز برای حوادث غیر مترقبه و تعمیرات نیمه دوم سال داشته باشند.

روحی همچنین گفت: در تابستان پیش رو یکی از واحدهای نیروگاه ری که دچار حادثه و آسیب جدی شده بود را تعمیر و وارد مدار خواهیم کرد.به این ترتیب با افزایش ۲۴ مگاواتی تولید برق در این نیروگاه، ۵ درصد به ظرفیت نیروگاه ری نسبت به سال گذشته اضافه خواهد شد.

روحی اعلام کرد: به کمک شرکت های دانش بنیان داخلی برخی قطعات توربین را برای اولین باردر کشور ساخته و نصب نمودیم و تکنولوژی ساخت این قطعات را در کشور بومی سازی کردیم. 

ایشان اظهار امیدواری کردند،در پیک مصرف تابستان جاری با تمهیدات و بازدیدهای پیشگیرانه عبوری موفق داشته باشیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *