گواهینامه CE Marking ذوب آهن اصفهان تمدید شد

ممیزی خارجی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking ، جهت صادرات محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، برای دهمین سال متوالی با موفقیت برگزار گردید.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفان؛ مهندس محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به گستره تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان و جهت صادرات این محصولات، دور جدید  ممیزی تمدید گواهینامه استاندارد CE Marking توسط موسسهICDQ اسپانیا در ۱ و ۲ اردیبهشت ماه جاری، در مدیریت های مرتبط شرکت برگزار و با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی ، گواهینامه یاد شده تمدید اعتبار گردید.

جلسه افتتاحیه این ممیزی در روز اول با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ، مهران قمی معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری ، احمداکبری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و تعدادی دیگر از مدیران، سرپرستان و کارشناسان بخش های مرتبط در سالن جلسات حوزه مدیر عامل شرکت، برگزار شد. در این جلسه ، مهدی کوهی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در جهت استقرار و انجام این ممیزی نقش داشتند، ابراز امیدواری نمود که با ادامه تلاش ها، تولید محصولات شرکت مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی و با رعایت تمامی الزامات آن در ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد .

آقای JOSE LUIS سرممیز موسسهICDQ اسپانیا در جلسه اختتامیه این ممیزی دو روزه که به صورت آنلاین در سالن جلسات حوزه مدیر عامل شرکت برگزار شد، ضمن تشریح جایگاه و حوزه های تحت پوشش گواهینامه مذکور، چگونگی انجام ممیزی در قسمت های مرتبط شرکت را اعلام نمود. وی خاطر نشان کرد : علی رغم غیر حضوری بودن ممیزی یادشده، ممیزی رضایتبخش برگزار گردید . وی تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CE را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد که ممیزی تمدید گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان با مشاهده اسناد، فرایندها ، سوابق مورد نیاز و مشاهده نتایج آزمایشگاهی و بازرسی محصولات تولیدی، با موفقیت انجام شده و در نتیجه گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *