اولین نشست تخصصی مدیران تولید پترول با مدیران پتروشیمی ایلام در سال جدید

با حضور عبدالرحیم قنبریان ؛ سرپرست‌ معاونت برنامه‌ریزی و‌ توسعه کسب و کار گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، نشست تخصصی و کارشناسی مدیران تولید پترول و مدیران شرکت‌ پتروشیمی ایلام با موضوع برنامه‌های پیش‌رو و مشکلات احتمالی این مجتمع در سال۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی صنایع تکمیلی پتروشمی خلیج فارس؛ قنبریان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو گفت:با توجه به اهمیت تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام، اولین نشست تخصصی مدیران تولید پترول در پتروشیمی ایلام برگزار شد.

وی در این نشست با تاکید بر رفع مشکلات پتروشیمی ایلام در حوزه آب و‌ خوراک، ادامه داد: افزایش تولید در سال جدید و‌ پیشگیری از توقف تولید باید در‌ اولویت مدیران مجتمع قرار گیرد.

بهزاد یاری؛ رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: در‌‌ راستای تامین پایدار آب مورد نیاز شرکت لازم است پروژه سختی گیر رزینی در دستور کار اجرایی قرار گیرد تا بتوان استفاده بهینه و مطابق طراحی مجتمع پتروشیمی از آب سد گلال را داشت.
یاری ادامه داد: مجتمع پتروشیمی ایلام بر اساس طراحی به ۲۲۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز دارد .

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی واحد پلی‌اتیلن سنگین ۳۷/۸ تن در ساعت می‌باشد اما تا ۴۶ تن در ساعت نیز محصول تولید شده است افزود:در سال ١۴٠٢ میزان تولید تجمعی کل مجتمع ۶۸۰ هزار و ۶۲۰ تن شامل ۲۳۵ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین و حدود۴۴۴ هزار تن تولید محصولات در واحد الفین بوده است.

یاری ادامه داد: مجتمع پتروشیمی ایلام در‌ سال گذشته، ۸۹ درصد تحقق تولید داشته است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام، در‌ این نشست که جعفری‌فر سرپرست مدیریت هماهنگی تولید گروه نیز حضور داشت کارشناسی مسائل و‌ مشکلات پیرامون آب مورد نیاز، خوراک و تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز مجتمع بررسی شد و مدیران تولید پترول اظهار امیدواری کردند: در سال پیش رو شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *