درآمدهای تجمیعی «مبین» نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافت

مبین انرژی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سالجاری مجموع درآمدهای عملیاتی خود را از فروش محصولات بالغ ‌بر 2 هزار و 110 میلیارد تومان شناسایی کرد و در 11 ماه سپری شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانسته مجموع درآمد تجمیعی خود در این دوره را برابر با 40 هزار و 247 میلیارد تومان به اطلاع سهامداران خود برساند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ «مبین» درآمد ماهانه‌ای که طی این دوره از خود بر جای گذاشت؛ مربوط به بخش‌های فروش محصولات در بازار داخل و ارائه خدمات به شرکت‌های پتروشیمی بود. در همین راستا بیشترین درآمدزایی این شرکت متعلق به بازار داخلی با 2 هزار و 91 میلیارد تومان بود که 99 درصد از درآمد به ثبت رسیده مربوط به بازار بوده است.

درآمدهای شناسایی ‌شده «مبین» در بهمن ماه

درآمد ماهانه‌ای که مبین انرژی خلیج‌فارس در بهمن ماه از فروش محصولات کسب کرد؛ نسبت به ماه گذشته 4 درصد افزایش پیدا کرد و توانست فاصله‌ اندکی را با عملکرد ماه گذشته خود ایجاد کند. این افزایش 4 درصدی برابر با مبلغ تقریبی 91 میلیارد تومان بود. همانطور که گفته شد؛ درآمد تجمیعی «مبین» در این دوره 11 ماهه 40 هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 18 درصد افزایش را تجربه کرد.

بر همین اساس بیشترین درآمدزایی مبین انرژی خلیج‌فارس از فروش «گاز خوراک» با 542 میلیارد تومان بود که در این دوره 26 درصد حاصل‌ شده را در اختیار داشت. این درآمد به دست آمده در بازار داخلی بوده و نرخ فروش آن در بهمن ماه برابر با 5 هزار و 654 تومان در ازاء هر متر مکعب به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است شرکت ملی صنایع پتروشـیمی نرخ‌های فروش سرویس‌های جانبی تولیدی شرکت را بر اساس دستورالعمل‌های شورای رقابت برای سال ۱۴۰۰ ابلاغ کرد. به‌ دلیل عدم ابلاغ نرخ‌های سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ تاکنون صورتحساب‌های فروش سرویس‌های جانبی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به‌ صورت علی‌الحساب و بر اساس نرخ‌های سال ۱۴۰۰ محاسبه و ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *