سرعت‌بخشی به بهره‌برداری از واحدهای پیشران چادرملو

سرعت‌بخشی به بهره‌برداری از واحدهای پیشران چادرملو؛ کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن و مجتمع فروآلیاژها در بهاباد از واحدهای پیشران چادرملو و در گروه طرح‌های پیشران کشور قرار دارند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛ مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از روند اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن و مجتمع فروآلیاژهای این شرکت در بهاباد بازدید کرد.

امیرعلی طاهرزاده پس از بازدید چندساعته از این واحدهای پیشران در نشست با مدیران، پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها، ضمن بررسی جزئیات کامل مراحل ساخت و تجهیز این واحدهای صنعتی، بر سرعت‌بخشی در اتمام و بهره‌برداری از آنها تاکید کرد.

یادآوری می‌شود، کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن در بهاباد با ظرفیت اسمی ۱ میلیون تن کنسانتره آهن در سال، در مراحل نهایی راه‌اندازی بوده و به‌زودی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

مجتمع فروآلیاژها در بهاباد نیز با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزارتن فروسیلیکومنگنز، ۲۰ هزارتن فرومنگنز پر کربن و ۱۵ هزارتن فروسیلیس تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1403 راه‌اندازی شود.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، طرح‌های مورد بازدید جزء 8 طرح شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هستند که در گروه طرح‌های پیشران کشور قرار گرفته است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *