حماسه حضور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در انتخابات

تلاشگران و مسئولین ذوب آهن اصفهان از جمله مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ، سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن همگام با قشرهای مختلف مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ضمن حضور پای صندوق اخذ رأی در مسجد آیت‌الله دستغیب واقع در بخش کوره بلند این مجتمع عظیم صنعتی، حضور پرشور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در انتخابات را نشان دهنده روحیه ولایت مداری و میهن دوستی آنها دانست.

مسعود باباخانی افزود : مطابق بیانات مقام معظم رهبری،( امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، به ایران است ). لذا حضور حماسی مردم در انتخابات بار دیگر ناامیدی دشمن را در پی دارد.

وی برگزاری انتخابات های متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی را، ثمره مجاهدت های امام راحل و مردم سربلند ایران در مبارزه با رژیم طاغوت دانست و افزود: امروز مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین تضمین کننده جمهوریت نظام مقدس اسلامی است و همانطور که بنیان‌گذار کبیر انقلاب تاکید فرمودند، جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم، مقصود این ملت است .

مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای ذوب آهن افزود ؛تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی همانطور که در عرصه صنعت با پیروی از رهنمود رهبر انقلاب، در راستای افزایش تولید و پروژه های دانش بنیان گام بر می‌دارند، در عرصه های حساس و حیاتی کشور همچون انتخابات نیز همپای ملت غیور ایران حماسه آفرینی می‌کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *