پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت عید نیمه شعبان و روز بزرگداشت مهندس

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت عید نیمه شعبان و روز بزرگداشت مهندس

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛

نیمه شعبان برای شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا یادآور میلاد مردی است که جهانی در انتظار قیام اوست و انتظار از افضلِ اعمال انسان ها نامیده شده است. قطعِ به یقین منظور از انتظار گوشه نشینی و دست روی دست گذاشتن نیست  البته شرایط ظهور بجز ذکر و دعا و توسل نیازمند، اندیشه و کارِ نشات گرفته از سیره نبوی می باشد پس بر هر شیعه معتقد به مهدویت واجب است شرایط ظهور رابشناسد  و با بصیرت در‌ راه تحقق ان تلاش نماید و خود را در زمرۀ منتظران حضرتش قرار دهد.
در برهه کنونی تقویت شیعه ومهدویت با توسعه اقتصادی وتقویت بنیان اقتصادی شیعه اجین شده است وسرداران خط مقدم مهدویت در حوزه صنعت واقتصاد نیز باید با تقویت بنیه اقتصادی کشور زمینه ساز تعالی شیعه و ظهور باشند.
امسال عید بزرگ نیمه شعبان با روز بزرگداشت مهندس، همجواری تاریخی پیدا کرده است و این همجواری را به فال نیک می گیریم زیرا مهندسان نیز در زمره همان سردارن عرصه توسعه اقتصادی می باشند وپیش قراول تقویت کننده بنیان اقتصادی شیعه می باشند.

اینجانب به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ فولاد آلیاژی میلاد فخر الملوک وشمس الشموس عالم امکان یوسف زهرا وقائم ال محمد را به کلیه همکاران وشیعیان تبریک عرض نموده و‌ ضمن تبریک روز مهندس به مهندسان مجموعه که افتخار همکاری با انان نصیبم گشته، از خداوند سبحان از صمیم قلب آرزو می کنم تا ما را در جمع سازندگان زمینۀ ظهور حضرتش قرار دهد.

محمد کمال زاده
مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *